نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های پرفروش در صنایع مختلف به شمار می رود چون دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به پلاستیک های معمولی می باشد. کاربرد گستردۀ نایلون شیرینگ را می توان در صنعت بسته بندی مشاهده نمود. مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون شیرینگ از جنس پلی اتیلن است که حساس به دمای بالا می باشد. در واقع پلاستیک شیرینگ تحت دمای بالا، تغییر حالت پیدا می کند و امکان بسته بندی وکیوم مانند را برای کالاها فراهم می سازد.

شرکت دریا پلاستیک دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک صنعتی در مدل های مختلف می باشد. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، اقدام به خرید نایلون شیرینگ با قیمت ارزان گردند.

فروش نایلون شیرینگ و کاربرد آن

فروش رول نایلون شیرینگ متقاضیان زیادی در صنایع مختلف دارد و از آن جهت حفاظت کالاها در برابر نفوذ گرد و خاک و آب استفاده می کنند. در این صورت می توانند محصولات را بهتر نگه داری کنند و امکان حمل و نقل کالاها راحت تر از گذشته می شود. استفاده از دستگاه شیرینگ تونلی در مسیر خط تولید موجب تسریع پروسۀ بسته بندی محصولات می شود. در واقع نایلون شیرینگ را می تواند برش داده و کالا را تحت دمای بالا بسته بندی نماید.

به طور کلی تولید نایلون شیرینگ می تواند به شکل رول، کیسه و یا برش خودرو صورت گیرد. البته بستگی به نوع ماشین آلاتی که مجموعه های تولید کنندۀ پلاستیک شیرینگ از آن برخوردار هستند، می توانند هر کدام از این محصولات را تولید و روانۀ بازار نمایند.

جهت سفارش اینترنتی خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ می توانید با مرکز فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید پلاستیک های بسته بندی فعالیت می کند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲-   ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()