نایلون شیرینگ پلی اتیلن از جمله نایلون های رایج در بازار به شمار می رود. فیلم نایلون شیرینگ با مواد اولیۀ شیمیایی پلی اتیلن سبک ساخته شده است و دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد که باعث تمایز آن با دیگر انواع نایلون بسته بندی رایج در بازار شده است. نایلون شیرینگ پلی اتیلن از کیفیت بالایی برخوردار است و از ترکیبات مواد پلیمری ساخته شده اند. معمولاً وزن هر رول نایلون شیرینگ پلی اتیلن تقریباً برابر با 25 کیلوگرم می باشد. فیلم شیرینگ زمانی که تحت دمای بالا قرار گرفته شود، تغییر شکل داده و امکان بسته بندی کالاها را به صورت وکیوم فراهم می کند. استقبال از فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن، به دلیل استحکام بالای این نوع پلاستیک در برابر ضربه و شرایط محیط می باشد.

شرکت باران پلاست از جمله مجموعه های پیشرو در حوزۀ تولید و پخش نایلون شیرینگ پلی اتیلن و دیگر نایلون های بسته بندی صنعتی در سرتاسر کشور می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، پلاستیک با مواد اولیۀ درجه یک ، دو و سه تولید می نماید و در اختیار صنایع مختلف قرار می دهند.

اهمیت خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن

قیمت نایلون شیرینگ پلی اتیلن به جنس و میزان ضخامت رول نایلون بستگی دارد. صنایع مختلف، متناسب با نوع و ابعاد کالاها اقدام به خرید این نوع پلاستیک جهت بسته بندی ایمن اقلام می نمایند. تا کنون کاربرد گستردۀ پلاستیک شیرینگ پلی اتیلن در امور بسته بندی کالاهای مختلف همچون محصولات صنایع غذایی، صنایع ساخت قطعات خودرو، قطعات الکترونیکی، دستگاه و تجهیزات پزشکی و غیره می توان مشاهده نمود. در واقع با بهره گیری از نایلون شیرینگ پلی اتیلن، می توان مشخصات فنی محصولات را بر روی نایلون چاپ نموده و کالاها را با آنها بسته بندی نمود. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت انجام می گیرد.

جهت خرید نایلون شیرینگ پلی اتیلن در ابعاد و ضخامت سفارشی می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()