خرید نایلون حبابدار جهت امور بسته بندی محصولات شکستنی با حساسیت بالا صورت می گیرد. نایلون حبابدار از جمله نایلون های پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. مواد پلیمری پلی اتیلن به عنوان مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون های حبابدار به شمار می رود. خرید نایلون حبابدار به صورت رولی صورت می گیرد. کارخانجات و شرکت های مختلف می توانند با تهیۀ پلاستیک حبابدار رولی، کالاها را بسته بندی نموده و از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل محصولات جلوگیری کنند. خرید و فروش نایلون حبابدار با سایزهای مختلف صورت می گیرد که می توان به پلاستیک حبابدار بزرگ و پلاستیک حبابدار سایز ریز اشاره نمود.

شرکت حباب پدیده از دیگر مجموعه های پیشرو در صنعت تولید نایلون های حبابدار درجه یک در سطح کشور محسوب می شود. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته اند با تأمین مواد اولیۀ درجه یک و دستگاه های پیشرفته، انواع نایلون حبابدار را تهیه نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر

علت اصلی استقبال عموم صنعت گران از خرید نایلون حبابدار ضریه گیر، به دلیل طراحی خاص و با کیفیت این نوع پلاستیک می باشد. از این رو شاهد استفاده از نایلون حبابدار رولی در امور بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل می باشیم. با توجه به گستردگی کاربرد پلاستیک حبابدار، مجموعه های متعددی هستند که از مزایای این نوع پلاستیک جهت کاهش هزینه های خسارت مالی به دستگاه ها و تجهیزات خانگی جلوگیری کنند.

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار برای مجموعه های تولیدی کالا در سطح کشور مهیا می باشد. در واقع به طور مستقیم می توانید از طریق شرکت تولید کنندۀ نایلون های حبابدار، این نوع پلاستیک را تهیه نمائید.

جهت خرید نایلون حبابدار کیسه ای و رولی در ابعاد مختلف می توانید با دفتر شرکت حباب پدیده تماس حاصل فرمائید و به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت نمائید.

 شرکت حباب پدیده 

شماره دفتر :  55753091-021 –  همراه : 20351480912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()