قیمت نایلون حبابدار بر اساس کیفیت و نوع ساختار آن تعیین می شود. امروزه می توان با استفاده از دستگاه های پیشرفته انواع نایلون صنعتی را با مواد اولیۀ درجه یک تولید نمایند. نایلون حبابدار دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد که دارای قابلیت ضربه گیری می باشد. نایلون حبابدار به صورت چند لایه ای تولید می شود و لایۀ میانی آن دارای حباب های هوا است که از شدت ضربات و فشارهای وارده به کالاهای بسته بندی، می کاهد. قیمت نایلون حبابدار به میزان سایز و ضخامت پلاستیک بستگی دارد.

شرکت باران پلاست از جمله تولید کنندگان و عرضه کنندگان نایلون های بسته بندی در سطح کشور می باشد. نایلون نقش بسزایی در نگهداری و حمل و نقل کالاها دارد و این مسئله موجب شده تا این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، محصولات با کیفیتی تولید نموده و در دسترس صنایع مختلف قرار دهد.

فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت انواع نایلون حبابدار

عوامل متعددی بر روی قیمت نایلون حبابدار تأثیرگذار می باشد و این مسئله موجب بی ثبات بودن قیمت آن در سطح بازار شده است. قیمت نایلون حبابدار رولی متفاوت از قیمت نایلون حبابدار کیسه ای می باشد. در واقع فروش نایلون به صورت رولی و کیسه ای است و صنایع مختلف می توانند بر حسب نوع کالا و ابعاد آن، مناسب ترین نوع نایلون حبابدار را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

قیمت فروش نایلون حبابدار ضربه گیر در کارخانجات تولید کننده، ارزان تر از بازار مشخص می گردد. بنابراین کارخانجات و شرکت هایی که نیازمند به خرید پلاستیک حبابدار در سایزهای مختلف می باشند، می توانند با قیمت ارزان به طور مستقیم از طریق شرکت باران پلاست تهیه نمایند. امروزه بسته بندی اقلام با استفاده از پلاستیک حبابدار توانسته بخش اعظمی از خسارات حمل و نقل محصولات را در صنایع مختلف کاهش دهد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()