جعبه مقوایی از جمله جعبه هایی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف جهت امور بسته بندی اقلام مختلف مشاهده نمود. فرآیند جعبه سازی مقوایی کار پیچیده ای می باشد و با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته به راحتی می توان انواع جعبه مقوایی را در مدل های مختلف طراحی و تولید نمود. جهت جعبه سازی، فاکتورهای متعددی از جمله گرماژ مقوا و ابعاد استاندارد در نظر گرفته شود. هر کدام از آنها تأثیر مستقیم بر روی نحوۀ محاسبات طراحی جعبه مقوایی خواهد داشت.   

تولید جعبه مقوایی در ابعاد و مدل های مختلف به عنوان خدمات اصلی مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین به شمار می رود. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به جعبه سازی آماده و سفارشی مطابق با نیاز مشتریان در صنایع مختلف می باشند.

هزینۀ طلاکوب جعبه های مقوایی

یکی از روش های طراحی و چاپ جعبه های مقوایی، طلاکوب می باشد. معمولاً جعبه مقوایی طلا کوب جذابیت خاصی دارد و نشانه ای جهت لوکس نمودن کالا می باشد. امروزه در صنایع تولیدی معتبر می توان شاهد بسته بندی جعبه های مقوایی باشیم.

هزینۀ جعبه مقوایی طلا کوب بر اساس پارامترهای متعددی مشخص می گردد که می توان به وزن و ضخامت مقوا، ابعاد و طرح آن اشاره نمود. امروزه صنایع مختلفی متقاضی استفاده از بسته بندی های لمینتی طلاکوب می باشند چون از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است.

جهت ساخت جعبه مقوایی نیاز به رعایت یک سری نکات استاندارد ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت آن خواهد داشت. به طور کلی جهت بسته بندی خیلی از محصولات نیاز به بسته بندی جعبه مقوایی در طرح های مختلف می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش جعبه سازی با قیمت ارزان می توانید با دفتر کار مجموعۀ بسته بندی پویا نوین تماس بگیرید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()