کارتن سازی مقوله ای است که در امور بسته بندی اقلام حائز اهمیت است و تأثیر بسزایی در نگهداری و افزایش فروش کالاها خواهد داشت. امروزه صنعت کارتن سازی با تغییرات چشم گیری روبرو شده است چون از ماشین آلات پیشرفته جهت انجام این امور استفاده می کنند. بدین ترتیب بتوانند بر تنوع خدمات کارتن سازی بی افزایند و بتوانند متناسب با نوع اقلام، بهترین نوع بسته بندی را تهیه نمایند. متناسب با نوع کالاهایی که تولید می شود، نیاز به فرآیند کارتن سازی اختصاصی است، تا نوع بسته بندی بتواند محصولات را حین پروسۀ حمل و نقل سالم نگهداری نماید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین از ابتدا که فعالیت خود را آغاز نموده، در حوزۀ امور چاپ و بسته بندی، کارتن سازی و ساخت انواع جعبه مقوایی به صنایع تولیدی خدمات رسانی می کند. این مجموعه با بهره مندی از دستگاه های چاپ مدرن و ماشین آلات پیشرفته قادر به طراحی و ساخت انواع کارتن نازک و ضخیم در ابعاد مختلف می باشند.

ارائه خدمات چاپ و کارتن سازی

نکات متعددی در خصوص امور چاپ و کارتن سازی وجود دارد ولی متأسفانه در این مقاله نمی گنجد به تمام مباحث مهم در این رابطه بپردازیم. در دهه های اخیر شاهد رشد روز افزون صنعت کارتن سازی و ساخت جعبه مقوایی در سطح کشور می باشیم. در واقع برخی از افراد با سرمایه گذاری در این بخش، توانسته اند سطح کیفیت کارتن های بسته بندی محصولات را نسبت به نمونه های قدیمی ارتقاء ببخشند. بدیهی است ارائه بهترین خدمات چاپ و بسته بندی توسط برخی از مجموعه های موفق به مشتریان، توانسته عامل موفقیت آمیزی برای پیشرفت صنایع تولید کننده و عرضه کننده محسوب شود.

مجموعۀ بسته بندی پویا نوین با سرمایه گذاری در بخش بسته بندی، توانسته اند با تأمین امکانات روز دنیا، انواع کارتن سازی و جعبه سازی لوکس و ساده را با قیمت ارزان برای مشتریان انجام دهند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()