تابلوسازی بهترین روش جهت امور تبلیغات برای مشاغل مختلف می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با شیوه های نوین تابلوسازی آشنا کنیم. در این صورت بتوانید متناسب با کسب و کاری که راه اندازی نموده اید، مناسب ترین تابلوسازی تبلیغاتی را سفارش دهید. جهت سفارش تابلوسازی، می توانید به مراکز تبلیغاتی معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند، تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

گروه تابلوسازی تکاور دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ امور خدمات انواع تابلوسازی با متریال با کیفیت می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار قادر به ارائه بروزترین خدمات تابلوسازی با قیمت ارزان می باشد.

معرفی تابلوسازی چلنیوم

 همانطور که اشاره کردیم یکی از محاسن قابل تامل تابلو سازی چلنیوم در صورتی که اورجینال و اصلی باشند، توانایی مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید، سرما و گرما می باشد.

جلوه خیره کننده و بسیار زیبای این نوع شیوۀ تابلوسازی، مزید بر علت شده است تا اکثر مشاغل و کسب و کار ها از این نوع محصولات استفاده کنند.

این سبک از تابلوسازی تبلیغاتی به دلیل به کارگیری چراغ های منحصر به فرد و با کیفیت در آنها از فاصله های بسیار دور کاملاً خوانا، با کیفیت و قابل مشاهده می باشند.

این تابلو ها عموماً دارای نوار های اسفنجی می باشند، حُسن این نوار ها گرفتن گرد و غبار می باشد.

درخشان بودن و پر زرق و برق بودن این نوع بوم های تبلیغاتی باعث شده است که آنها مصارف گسترده‌ ای داشته باشند. از این نوع بوم ها عموماً در فروشگاه ها، شرکت های تبلیغاتی، سالن ها، مراکز خرید، نمایشگاه ها و غیره استفاده می شود.

جهت اطلاع از هزینۀ تابلوسازی مانند ساخت تابلو بیلبورد در سبک های مختلف می توانید با واحد خدمات دهی مجموعۀ تابلوسازی تکاور تماس حاصل بگیرید.

تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()