تابلوسازی بهترین ایده جهت معرفی مشاغل و امور تبلیغاتی محسوب می شود. در دهۀ اخیر شاهد توسعۀ صنعت تابلوسازی در سطح کشور می باشیم چون متدهای جدید جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی معرفی شده و در دسترس ارائه دهندگان این نوع خدمات تبلیغاتی قرار گرفته است. جهت تابلوسازی مدرن از متریال مختلف با کیفیت بالا استفاده می شود، تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. بدیهی است، هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند.

گروه تابلوسازی راما به صورت حرفه ای فعالیت مجموعۀ خود را در صنعت تابلوسازی آغاز نموده است. این مجموعه با تأمین کلیۀ تجهیزات مورد نیاز و استفاده از نیروی انسانی متخصص، قادر به ساخت انواع تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو وکیوم، تابلوهای کامپوزیت، انواع تابلو ال ای دی ثابت و متحرک و غیره در ابعاد مختلف می باشند. جهت مشاهدۀ نمونه کارهای انجام شده توسط این مجموعۀ معتبر می توانید به سایت رسمی راما مراجعه نمائید.

شیوه های تابلوسازی مدرن

با توجه به مطالب مذکور، جهت پیاده سازی جدیدترین تدهای تابلوسازی، از متریال با دوام استفاده می شود. هنگام تابلوسازی، توجه به محل نصب تابلو از اهمیت بالایی برخوردار است چون نوع قطعات باید مقاومت لازم در برابر شرایط محیطی همچون نفوذ رطوبت و گرد و خاک داشته باشند. برای سفارش تابلوسازی به تابلوساز به سایت مراجعه کنید.

تا کنون در سطح معابر بر روی سر درب مغازه ها و شرکت ها، انواع تابلوی تبلیغاتی را مشاهده نموده اید که از متریال متفاوت ساخته شده اند. طبیعتاً هر کدام از آنها دارای ویژگی های ظاهری و ساختاری منحصربفرد می باشند. به عنوان مثال تابلوسازی کامپوزیت بسیار متفاوت از تابلوسازی ال ای دی صورت می گیرد.

در واقع تابلوسازی ال ای دی از تعداد زیادی لامپ ال ای دی تشکیل شده است و مجهز به نرم افزار اختصاصی برای برنامه نویسی نمایش نوشته های تبلیغاتی می باشد.

برای سفارش جدیدترین سبک های تابلوسازی در مدت زمان کوتاه، می توانید با طراحان و متخصصین گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()