قالب سازی بلور یک نوع فن و مهارت محسوب می شود و نیازمند به ابزارآلات و تجهیزات خاص دارد. البته افرادی که در حوزۀ خدمات قالب سازی بلور فعالیت دارند، دارای تخصص در این حوزه می باشند. همانطور که می دانید صنعت قالب سازی بلور چندین سال است که در داخل کشور دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و شاهد تولید و عرضۀ انواع بلورجات و کریستال در طرح های متنوع و شیک می باشیم و باعث رونق صنعت تولید محصولات شیشه آلات در سطح کشور شده است. اساس و پایۀ این رونق به نوع و کیفیت قالب سازی بلور بستگی دارد.

گروه صنعتی پارس بلور به عنوان یکی از مجریان موفق و با سابقه در حوزۀ قالب سازی بلور و شیشه آلات فعالیت خود را تأسیس نموده است. این مجموعه با تأمین دستگاه های پیشرفته توانسته گامی مؤثر در راستای طراحی و ساخت انواع قالب شیشه و کریستال بردارد و بدین ترتیب بتوانند به رشد و توسعۀ صنایع تولیدی شیشه آلات کمک شایانی کرده باشند.

قالب سازی بلور استاندارد

جهت قالب سازی شیشه و بلور نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که در بر گیرندۀ اصول استاندارد می باشد. استفاده از ابزاآلات مخصوص و پیشرفته در حوزۀ قالب سازی صنعتی، موجب رونق صنعت در این حوزه گردیده است. در نتیجۀ این اتفاق مهم، شاهد تولید محصولات شیشه و بلورجات در طرح های شیک و لوکس با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشیم. هدف از توسعۀ صنعت قالب سازی، پیشرفت و توسعۀ صنایع تولیدی در داخل کشور می باشیم، تا بدین وسیله بتوانیم از از واردات کالاهای خارجی جلوگیری نموده و سطح کیفیت محصولات تولیدی شیشه آلات را بهبود ببخشیم. 

برای سفارش فوری قالب سازی بلور در طرح های جدید می توانید از جدیدترین خدمات مجموعۀ پارس بلور استفاده نمائید.

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 885
نمایش همه
علاقه مندی ها ()