داکرومت به نوعی مواد آبکاری گفته می شوند که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. در واقع داکرومت از مواد شیمیایی مختلفی تشکیل شده است که دارای خاصیت ضد خوردگی می باشند و از استحکام بالایی در برابر حرارت بالا و رطوبت برخوردار می باشند. برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در حوزۀ آبکاری فلزات با محلول داکرومت فعالیت خود را آغاز نموده اند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار نیز به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در این عرصه می باشد. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار، بروزترین خدمات مرتبط با امور آبکاری قطعات فلزی را به صنایع مختلف ارائه می دهند.

ارائه خدمات آبکاری داکرومت در تهران

با توجه به گستردگی فعالیت صنایع مختلف در استان تهران، ارائه خدمات آبکاری داکرومت در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثر دستگاه ها، ابزارآلات، قطعات و ماشین آلات از قطعات فلزی ساخته شده اند که متشکل از عنصر آهن هستند و این مسئله موجب کاهش مقاومت آنها در برابر رطوبت و آب شده است. بدین ترتیب استفاده از عناصری که دارای خاصیت ضد خوردگی و اکسیداسیون هستند، می تواند باعث مقاومت قطعات فلزی می شود. خرید مواد پوششی فلیک های روی را از سایت پوشش پارس انجام دهید.

به عنوان مثال کاربرد گستردۀ قطعات فلزی پیچ، مهره، واشر، شیرآلات، اتصالات، لوله و ... را در ساخت تجهیزات و سیستم های مختلفی مشاهده نموده اید. فرآیند آبکاری داکرومت پیچ و مهره و دیگر قطعات فلزی موجب افزایش دوام آنها در برابر خوردگی می شود و مانع از زنگ زدگی قطعات فلزی می شود.  

قیمت داکرومت یا همان هزینۀ پوشش دهی داکرومت به میزان ضخامت آبکاری و همچنین نوع قطعات و میزان مصرف مواد بستگی دارد.

بدین ترتیب جهت اطلاع از هزینۀ پوشش داکرومت می توانید با کارشناسان مجرب مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی تمام جوانب کار، با قیمت مناسب، بهترین خدمات آبکاری داکرومات را برای شما انجام می دهند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()