نایلون حبابدار به عنوان عایق و ضربه گیر در بسته بندی ها و برای محافظت از لوازم و کالاها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون های حباب دار را تقریباً همه ما مشاهده کردیم و حتی حبابهای این نایلون را ترکانده ایم. این نوع نایلون ها دارای حباب هایی است که از هوا پر شده و ضربه گیری قوی را ایجاد کرده است. فروش نایلون حبابدار برای کاربرد های گوناگون انجام گرفته و این نایلون امروزه توانسته به یکی از متریال اصلی در صنعت بسته‌ بندی تبدیل شود.

در واقع در طول سال ها استفاده از نایلون حبابدار هنوز هم این نایلون جایگاه خود را حفظ کرده و متریالی دیگری نتوانسته جای این نایلون را بگیرد. جنس نایلون های حباب دار از مواد شیمیایی پلی اتیلن بوده و این مواد بسیار مقاوم می‌باشد و به همین جهت نایلون های حبابدار مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب ،آلودگی، گرد و غبار، نور خورشید و غیره دارند بنابراین کالا ها در بسته بندی با استفاده از نایلون حبابدار حفاظت کاملی خواهند داشت.

مرکز فروش نایلون حبابدار

باران پلاست یکی از معتبرترین مراکز فروش نایلون حبابدار در کشورمان است که انواع بهترین نایلون های حبابدار را در نوع با کیفیت و ارزان قیمت به شما ارائه می کند. این مرکز معتبر فروش اینترنتی نایلون حبابدار و فروش نایلون شیرینگ حرارتی و انواع نایلون های بسته بندی را به شما ارائه می‌کند و با مراجعه به سایت باران پلاست می توانید محصولات مورد نظر خود را به راحتی و با اطمینان کامل این فروشگاه خریداری کنید.

فروش انواع نایلون حبابدار

همانطور که میدانیم نایلون های حبابدار مصارف گوناگونی دارند و با توجه به کاربرد های مختلف، این نایلون در انواع مختلف تولید می شود بنابراین از انواع بسیار پرکاربرد نایلون های حبابدار می‌ توانیم نانیلون های استاندارد، نایلون های فوم دار ،نایلون حبابدار چسبدار ،نایلون حبابدار آنتی استاتیک و غیره را نام ببریم.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()