ساک پارچه ای از جمله ساک های رایج در بازار می باشد. این نوع ساک با متریال درجه یک و مرغوب ساخته می شود. کاربرد عمدۀ ساک برای حمل و نقل وسایل می باشد. به طور معمول ساک پلاستیکی جهت این امور مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی با توجه اینکه مدت زمان زیادی نیاز است که اجزای تشکیل دهندۀ نایلون تجزیه شود. محققین تلاش نموده اند از مواد پلی اورتان برای تولید پارچه های بی بافت استفاده نموده و بدین وسیله بتوانند ساک پارچه ای تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. به عبارتی این نوع ساک ها دوام بالایی دارند و برای مدت زمان طولانی می توان از آنها استفاده نمود و بدین ترتیب بتوان به میزان قابل توجهی از مصرف نایلون چشم پوشی نمود.

شرکت پارچینه نیز با هدف حفظ محیط زیست، تجهیزات و ماشین آلات لازم جهت تولید ساک دستی پارچه ای را فراهم نموده است. این مجموعه متشکل از کادر پرسنل مجرب و توانمند می باشد و همواره پاسخگوی پرسش و سفارشات شما عزیزان می باشند.

تولید ساک پارچه ای رنگی

همانطور که می دانید امروزه فناوری تولید پارچه های اسپان باند توسعه یافته است و امکان تولید پارچه های سوزنی رنگی برای مجموعه های تولیدی فراهم می باشد. بدین ترتیب قادر به ارائه خدمات تولید انواع ساک پارچه ای رنگی در طرح و ابعاد مختلف می باشند. 

بدین ترتیب افرادی که نیازمند به تأمین این نوع ساک ها برای امور تبلیغات و عرضۀ محصولات و هدایای تبلیغاتی خود به مشتریان هستند، می توانند به طور مستقیم از طریق کارشناسان فروش گروه تولیدی پارچینه، سفارشات خود را ثبت نمایند. در این صورت، خرید ساک دستی سوزنی در تعداد بالا، طرح های متنوع همراه با چاپ سفارشی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()