چندین سال است که کاربرد کیسه پارچه ای را در امور حمل و نقل و بسته بندی محصولات مختلف در سطح جهانی مشاهده می نمائیم. این نوع کیسه به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، طرفداران زیادی در میان مجموعه های تولیدی در سراسر کشور پیدا کرده است. در واقع  کیسه پارچه ای سوزنی از استحکام بالایی برخوردار هستند و قابلیت چاپ بر روی بافت آنها امکان پذیر است. بدین ترتیب کارخانجات تولید کنندۀ حبوبات، غلات، ادویه، برنج، چایی، مواد شیمیایی و غیره می توانند جهت بسته بندی آنها از مزایای کیسه پارچه ای استفاده نمایند. البته کاربرد کیسه های پارچه ای را جهت جابجایی بار در سطح شهر توسط عموم افراد مشاهده نموده اید.

شرکت پارچینه با تلاش و درایت، توانسته سرمایه گذاری خود را در حوزۀ ارائه خدمات تولید و چاپ کیسه و ساک دستی پارچه ای از جنس اسپان باند استفاده نماید. بدین ترتیب بتواند در این صنعت نسبت به همکاران خود پیشرو باشد.

سفارش چاپ کیسه پارچه ای

پارچه های اسپان باند دارای قابلیت چاپ پذیری می باشد و به نوعی جاذب جوهر می باشند. مراکز تولیدی پارچه های اسپان باند، قادر به ارائه خدمات انواع چاپ بر روی کیسه های پارچه ای می باشند. بدین وسیله می توان برند، شماره تماس، آدرس و عبارات تبلیغاتی را بر روی کیسه های پارچه ای درج نمود و جهت امور تبلیغات در سطح شهر از آنها استفاده نمایند.

به دلیل دوام بالایی که کیسه و ساک دستی های پارچه ای از آن برخوردار هستند، امکان استفادۀ مکرر از کیسه های پلاستیکی برای مصارف روزانه به میزان چشمگیری بی نیاز می کند. بدین ترتیب افرادی که دوستدار محیط زیست هستند، از تولید کیسه های پارچه ای استقبال می کنند.

جهت اطلاع از قیمت تولید و سفارش چاپ کیسه های پارچه ای و  خرید ساک دستی سوزنی می توانید با گروه تولیدی پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()