چاپ ساک پارچه ای در جامعۀ امروز از جمله خدمات مهم و پرکاربرد محسوب می شود. ساک پارچه ای از دیگر انواع ساک موجود در بازار به شمار می رود. به نوعی تلاش نموده اند تا ساک دستی های سوزنی یا پارچه ای را جایگزین ساک دستی های نایلونی نمایند. همانطور که می دانید ساک نایلونی به راحتی تجزیه پذیر نمی باشد و مدت زمان زیادی نیاز دارد که اجزای آن از یکدیگر تجزیه شود. در همین راستا تولید و چاپ ساک پارچه ای به عنوان یکی از راهکارهای مفید در راستای حفظ محیط زیست می باشد.

شرکت پارچینه با امکانات و نیروی تخصصی که از آن برخوردار است، قادر به تولید و همچنین طراحی و چاپ ساک پارچه ای می باشد. به عبارتی مجموعه هایی که نیاز به تهیۀ ساک دستی های پارچه ای چاپ دار دارند، می توانند از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردند.

اهمیت چاپ ساک پارچه ای در امور تبلیغات

همانطور که از ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، بیشترین عاملی که موجب گسترش کاربرد تولید، طراحی و چاپ ساک دستی پارچه ای در سطح جهان شد، مسئله کاربرد آن در امور تبلیغات می باشد. در واقع ساک دستی سوزنی از استحکام بالایی نسبت به ساک دستی نایلونی دارد و بهترین جایگزین آن می باشد و می توان از آن جهت حمل و نقل وسایل با وزن های مختلف استفاده نمود. خرید کیسه پارچه ای را از سایت پارچینه در تنوع بالا خریداری نمایید.

البته قابلیت شستشو و استفادۀ چند باره از این نوع ساک دستی وجود دارد. ضمن آنکه پارچه های اسپان باند قابلیت چاپ پذیری دارند و با استفاده از رنگ های مخصوص می توان بر روی آنها طرح و عبارات متعددی را چاپ نمود.

برای سفارش طرح های گوناگون بر روی ساک دستی های پارچه ای با قیمت ارزان می توانید از خدمات تخصصی گروه تولیدی پارچینه بهره مند گردید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()