نایلون حبابدار از دیگر پوشش های رایج در صنعت بسته بندی محسوب می شود. در سال 1957، نایلون حبابدار اختراع شد و آن را به عنوان دیوارپوش سه بعدی استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان بر ویژگی و اهمیت کاربرد آن در صنعت بسته بندی پی بردند. بدون شک، ماهیت ضربه گیر بودن  نایلون حبابدار ، موجب شده از این نوع پلاستیک به عنوان پوشش محافظ برای کالاهای حساس و شکستنی استفاده نمایند. با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان توانستند بر تنوع این نوع پلاستیک بی افزایند و شاهد فروش نایلون حبابدار در مدل های مختلف می باشیم.

دریا پلاستیک از دیگر مجموعه های تولیدی مطرح در بازار داخل می باشد. این مجموعه با بررسی نیاز بازار، سرمایه گذاری خود را در بخش تولید نایلون های صنعتی از جمله نایلون حبابدار، عریض، فیلم استرچ و ... می باشد.

فروش نایلون حبابدار با نازلترین قیمت

توسط مجموعه های تولید کنندۀ پلاستیک، امکان خرید نایلون عریض و انواع نایلون حبابدار با نازل ترین قیمت برای مشتریان فراهم می باشد. نایلون حباب دار به صورت چند لایه ای تولید می شوند و جهت تولید آن از استوانه ای با حباب های مشخص استفاده می نمایند. در واقع ورق های پلاستیک آماده بر روی این استوانه قرار گرفته و به داخل مکیده می شوند و سپس لایۀ نازک ورق پلاستیکی بر روی آنها قرار گرفته می شود. بدین ترتیب لایۀ میانی، پلاستیک حباب دار از متشکل از حباب های هوادار می باشد. وجود این لایه، به پلاستیک ماهیت برده ضربه گیری می دهد و به میزان قابل توجهی از انتقال فشار و ضربه به کالاها می کاهد.

نایلون حبابدار با حباب ریز، متوسط و درشت سه دسته بندی اصلی انواع نایلون حبابدار تولیدی توسط مجموعۀ دریا پلاستیک می باشد. به طور کلی این مجموعه متشکل از نیروی انسانی متعهد، تجهیزات پیشرفته و مواد اولیۀ مرغوب می باشند و همواره آمادۀ ارائه بهترین محصولات به بازار مصرف می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()