نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص و منحصربفرد از نظر ساختاری می باشند. توسط شرکت های تولید کنندۀ نایلون شیرینگ، این نوع پلاستیک تحت دمای بالا تغییر شکل داده، منبسط و سریعاً منقبض و سرد می شود و بدین وسیله می توانند جهت بسته بندی اجناس مختلف به صورت تکی و چند تایی از آنها استفاده نمود. فروش نایلون شیرینگ توسط کارخانجات تولیدی به صورت رولی با عرض و طول متفاوت صورت می گیرد. البته امکان خرید نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت سفارشی نیز میسر است.

جهت خرید نایلون شیرینگ تونلی با ابعاد سفارشی می توانید از تخصص و خدمات ویژۀ مجموعۀ دریا پلاستیک استفاده نمائید. چنین مجموعه هایی به صورت اختصاصی در حوزۀ تولید انواع نایلون بسته بندی همچون شیرینگ، فیلم استرچ، عریض و غیره فعالیت دارند. همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

ویژگی های نایلون شیرینگ پلی اتیلن

جهت تولید نایلون شیرینگ از مواد اولیۀ شیمیایی پلی اتیلن استفاده می شود و نسبت به حرارت بالا حساس است. با استفاده از امکانات پیشرفته می توانند بهترین محصولات را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید و روانۀ بازار نمایند. خرید نایلون عریض با قیمت ارزان را از نیزار کالا انجام دهید.

خوشبختانه نایلون شیرینگ از کیفیت بالایی برخوردار است و این مسئله موجب شده تا صاحبان کسب و کار بتوانند متناسب با نوع اقلام، مناسب ترین ضخامت پلاستیک شیرینگ را خریداری نموده و جهت حفظ و نگهداری محصولات در برابر ضربات از آنها استفاده نمایند. امروزه خطوط تولید اتوماتیک مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ شیرینگ پک هستند.

دریا پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و پخش نایلون های صنعتی با قیمت ارزان می باشند. تولیدات این کمپانی با مواد اولیۀ درجه یک می باشد و متناسب با نیاز مشتریان، قادر به عرضۀ انواع نایلون شیرینگ حرارتی با دوام بالا می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()