نایلون حبابدار از جمله پلاستیک های با کیفیتی است که ماندگاری بالایی دارد چون به صورت چند لایه ای تولید می شود. نوع پلاستیک تأثیر مستقیم بر روی حفظ و نگهداری محصولات خواهد داشت. به عبارتی متناسب با نوع اقلام، می توان مناسب ترین نوع پلاستیک را تهیه نمود. با این تفاسیر، در این مقاله به معرفی ویژگی های نایلون حبابدار خواهیم پرداخت، تا متناسب با مزایای این نوع پلاستیک، بتوانید در مواقع لزوم به بهترین شکل از آنها استفاده نمائید. استقبال عموم افراد نسبت به خرید  نایلون حبابدار ، داشتن یک لایه حباب دار است که حالت ضربه گیری به این نوع پلاستیک می دهد.

ناب پلاستیک با تهیۀ مواد اولیۀ درجه یک، توانسته موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک حبابدار، فیلم استرچ، عریض، شیرینگ و غیره گردد. بدین ترتیب مشاغل مختلف می توانند متناسب با کالایی که قصد بسته بندی آنها را دارند، با قیمت ارزان تر از بازار، نایلون با کیفیت مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

فروش نایلون حبابدار در تهران به صورت رولی و یا کیسه ای صورت می گیرد. بدین ترتیب مجموعه های تولیدی و یا عرضه کنندۀ کالا، تلاش می کنند متناسب با نوع اقلام، مناسب ترین نوع پلاستیک حبابدار ضربه گیر دو لایه را خریداری کنند.

تولید و فروش نایلون حبابدار به صورت دو لایه، سه لایه، پنج لایه و همچنین سفارشی به حالت چند لایه ای صورت می گیرد. البته این نوع پلاستیک از نظر سایز حباب نیز در دسته بندی های اصلی همچون نایلون حبابدار با حباب ریز، حباب متوسط و حباب درشت ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با اجسام شکستنی با حساسیت بالا می توانند از مزایای این نوع نایلون ضربه گیر استفاده نمایند.

جهت خرید نایلون پشت چسبدار و نایلون حبابدار سفارشی با قیمت ارزان و یا ابعاد استاندارد و از پیش آماده می توانید از طریق مجموعۀ ناب پلاستیک تأمین نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()