نایلون پشت چسبدار یکی دیگر از انواع پلاستیک رایج در بازار می باشد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، مجهز به یک لایه چسب می باشد. علت اصلی تولید و فروش نایلون پشت چسبدار جهت چاپ نمودن مشخصات فنی محصولات بر روی آنها می باشد که می توان بر روی کالاها چسباند. معمولاً گفته می شود، کاربرد نایلون پشت چسبدار جهت چسباندن بر روی سطوح ورق های کامپوزیتی و گالوانیزه مناسب است چون به راحتی بر روی سطوح نصب می شوند. فروش نایلون پشت چسبدار در ابعاد مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب کارفرمایان کسب و کارهای مختلف می توانند جهت پوشاندن سطوح برخی از محصولات در برابر ضربه و خط و خش از مزایای این نوع پلاستیک استفاده نمایند.

شرکت ناب پلاستیک به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و پخش پلاستیک های بسته بندی از جمله انواع نایلون در ابعاد و طرح های مختلف فعالیت می کند. این مجموعه بر اساس نیاز صنایع مختلف، تلاش نموده در لیست محصولات تولیدی، بتواند نایلون پشت چسبدار را با عرض رول 5 الی 240 سانتی متر تولید می کنند.   

مزایای خرید نایلون پشت چسبدار

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، مهمترین مزیت نایلون پشت چسبدار، امکان چسباندن آن بر روی سطوح مختلف وجود دارد و بدین وسیله می توان از آنها در برابر خط و خش استفاده نمود. معمولاً مجموعه های تولید کننده پروفیل های درب و پنجره upvc از مزایای نایلون پشت چسبدار استفاده می کنند. تا کنون سطوح کرکره های برقی را مشاهده نموده اید که با یک لایه پلاستیک پشت چسبدار پوشانده شده اند تا بتوان از آنها در برابر گرد و خاک و خط خوردگی ایمن نگه دارند. فروش نایلون حبابدار توسط ناب پلاستیک با قیمت بسیار ارزان ارائه می شود.

عدم استفاده از این نوع نایلون بر روی سطوح فلزی همچون استیل براق، ورق های آلومینیومی، کامپوزیت و غیره می تواند باعث اُفت کیفیت آنها شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()