خازن یکی از تجهیزاتی است که می تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کنند. این وسیله در برند های مختلف و به طور معمول از کشورهای دیگر بسیار زیاد وارد کشورمان شده و در برندهای مختلف از جمله خازن فراکو ارائه می گردد.

فروش انواع خازن فراکو

خازن فراکو یکی از بهترین خازن ها در کشورمان است که بسیار پرفروش بوده و توسط فروشندگان مختلفی عرضه می گردد. شرکت فراکو تولید کننده ی تجهیزات الکترونیکی از جمله خان می باشد.خازن فراکو مانند تمام خازن ها عمر مفیدی داشته و به همین جهت برای تولید انواع خازن تولید کنندگان همواره در تلاش هستند تا بتوانند عمر این وسیله را بیشتر کنند اما با توجه به برند پرطرفدار فراکو تولیدات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند.فروش خازن فراکو توسط پایا برق انجام می گیرد و شما می توانید با مراجعه به سایت پایا برق ، انواع خازن مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید.

خرید اینترنتی خازن فراکو

خازن ها یکی از اجزای الکترونیکی هستند که برای ذخیره انرژی الکتریکی در مدار استفاده می‌ شود و این خازن ها می توانند برای ایجاد یک میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار به کار روند. با توجه به اینکه در بازار انواع خازن ها در برند های متنوع عرضه می گردد در زمان خرید خاص با تنوع بالایی روبه‌رو هستند بنابراین با خرید خازن فراکو شما از کیفیت این محصول اطمینان خاطر خواهید داشت. فروش کنتاکتور abb و خازن فراکو و سایر تجهیزات الکترونیکی توسط پایا برق با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود و متقاضیان خرید می توانند به سایت فروشگاه پایا برق مراجعه نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند . ما در این مجموعه بهترین خدمات رسانی را به مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد و تمامی محصولات سفارش داده شده در کمترین زمان بدست آنها خواهد رسید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()