با تعدد راه اندای فروشگاه ها و مغازه، صاحبان این کسب و کار تلاش می کنند جهت معرفی نوع فعالیت خود و تمایز مجموعۀ خود نسبت به دیگر رقبای تجاری، سفارش ساخت تابلو مغازه در طرح های متنوع و چشمگیر نمایند. به دلیل اهمیت کاربرد تابلوی تبلیغاتی جهت معرفی مشاغل، انتخاب سبک تابلو مغازه بر روی جلب نظر بینندگان تأثیرگذار خواهد بود. به طور کلی با مراجعه به گروه های تابلوسازی، امکان ساخت انواع تابلو مغازه در ابعاد و مدل های مختلف برای صاحبان این صنف فراهم است.

گروه تابلوسازی رسام در صنعت تابلوسازی تبلغاتی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، با استفاده از پرسنل مجرب و توانمند، قادر به ارائه خدمات ساخت تابلو مغازه در طرح و متریال متفاوت می باشند.

سفارش انواع تابلو مغازه

امروزه سطح خدمات تابلوسازی مانند ساخت تابلو چلنیوم و... نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است. در واقع امکان ساخت تابلوهای تبلیغاتی مغازه با متریال مختلف فراهم است. تابلوی چلنیوم، استیل، کامپوزیت، پلکسی و ... به عنوان روش های جدید ساخت تابلو مغازه نیز شناخته می شوند و به نوعی بر اساس پیشرفت تکنولوژی در طرح های زیبا و جذاب پیاده سازی می شوند.

هزینۀ تابلو مغازۀ به طرح، جنس متریال تشکیل دهنده، ابعاد و سطح جلوه های نورپردازی آن بستگی دارد. نکتۀ مهمی که هنگام تابلوسازی مغازه باید در نظر گرفته شود، حفظ تناسب میان تابلو و نوع حرفۀ کارفرما می باشد. به عبارتی متناسب با مغازه فروش لبنیات، مغازه سوپرمارکت، مغازه فست فود، مغازه فروش محصولات پروتئینی و ... نحوۀ طراحی تابلو تبلیغاتی مغازه نسبت به یکدیگر تفاوت های قابل توجهی دارند. در عین حال سلیقه نیز بر روی انتخاب تابلو مغازه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

برای سفارش تابلو مغازه لبنیاتی، تابلوی تبلیغاتی مغازه فروش تجهیزات خانگی و ... می توانید از تخصص و تجربیات گروه تابلوسازی رسام بهره مند گردید.

 

گروه تابلوسازی رسام 

تلفن مشـاوره و سفارش آنلاین:

09123128952
تلگرام گروه تابلوسازی رسـام:

09355893616
ایمیـــــــل:  info@tablonama.com

آدرس:  گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک 290

آدرس کارگاه: میدان امام حسین خیابان انقلاب بعد از آتشنشانی کوچه سعیدی پلاک 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()