اتصالات استنلس استیل یکی از محصولات مرکز تجارت استیل راد می باشد که شامل انواع اتصالات بوده و این اتصالات در نمونه ضد زنگ با جنس فلز استیل هستند. از اتصالات استنلس استیل برای اتصال انواع لوله ها در جهت هدایت سیالات و گاز ها بهره برده می شود. برای خرید اتصالات استنلس استیل با قیمت مناسب و کیفیت بالا به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

انواع اتصالات از جنس های مختلف و آلیاژ های متفاوت آهن به تولید رسند که یکی از انواع بسیار پر کاربرد آنها اتصالات استنلس استیل می باشد.این اتصالات با توجه به دوام بالا و ضد زنگ بودن برای هدایت انواع سیالات از قبیل مایع ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات استنلس استیل از فولاد و کروم ساخته می شوند که به همین جهت استحکام بسیار بالایی دارند و در برابر خورندگی و زنگ خوردگی بسیار مقاوم می باشند همچنین قطعات طول عمر بسیار بالایی دارد بنابراین بسیار به صرفه است که از اتصالات استنلس استیل برای انتقال سیالات و گازها استفاده شود. مزایایی اتصالات استنلس استیل که برای انواع صنایع از قبیله پتروشیمی نفت و گاز و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی اتصالات به کار رفته در لوله کشی ها باید به شکل مناسب مقاوم و ضد زنگ باشد. خرید شیرآلات استنلس استیل را از شرکت تجارت استیل راد به قیمت عمده انجام دهید.

اتصالات در لوله کشی ها بسیار مقاوم است و این اتصالات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند یک لوله کشی کاربردی را برای ما به وجود آورد. اتصالات استنلس استیل به دلیل این که ضد خورندگی و ضد زنگ زدگی هستند برای انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین اتصالات با مواد واکنش نداده و حتی برای صنایع مواد غذایی نیز از اتصالات استنلس استیل بهره می بریم.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()