داکرومات از جمله مواد پوشش دهندۀ صنعتی به شمار می رود. همانطور که می دانید، امکان ساخت کلیۀ قطعات صنعتی از جنس آلومینیوم و استیل فراهم نمی باشد. از این رو قطعات فلزی که از جنس آلیاژهای فولادی ساخته می شوند، ممکن است مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن نداشته باشند. از این رو مواد داکرومات که بر پایۀ مواد کروماته ساخته می شوند، بهترین گزینه جهت جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی همچون پیچ و مهره، واشر، قطعات خودرو، تجهیزات صنعتی و ... می باشد. اجرای پوشش داکرومات به صورت مرحله ای انجام می گیرد و نیازمند به فضایی است که بتوان اجرای قطعات فلزی را داخل مواد داکرومات غوطه ور نموده و بدین وسیله بتوانند به صورت تک لایه و یا چند لایه پروسۀ پوشش دهی داکرومات را انجام دهند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار متشکل از کادر پرسنل مجرب است. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ساخت مواد داکرومات و پوشش دهی قطعات فلزی فعالیت داشته باشد.  

پوشش دهی قطعات فولادی با مواد داکرومات

همانطور که می دانید اکسیژن و نفوذ هیدروژن به سطوح قطعات فلزی می تواند باعث اکسید شدن فلزات گردد و به نوعی احتمال شکنندگی قطعات افزایش پیدا می کند. جهت از بین بردن این اتفاق برای قطعات فلزی، مواد داکرومت ساخته شده اند و پس از ساخت قطعات فلزی، آنها توسط این مواد آبکاری می شوند.

با انجام پروسۀ آبکاری داکرومات قطعات فلزی، می توان عمر این قطعات را بیشتر نمود. به عبارتی دارای خاصیت ضد زنگ بوده و قدرت نفوذپذیری بالایی که مواد داکرومات از آن برخوردار هستند، امکان پوشش دهی کامل سطح فلزات را به سهولت فراهم می سازد. 

جهت اطلاع از قیمت فروش مواد پوششی فلیک های روی و مواد داکرومات می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید. البته این مجموعه قادر به ارائه خدمات آبکاری قطعات فلزی با مواد داکرومات نیز می باشند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()