امروزه پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های صنعتی باعث شده تا امکان برش ورق های فلزی با دقت و کیفیت بالا در مدت زمان کوتاهی صورت پذیرد. با استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل می توان انواع ورق استیل را با ضخامت متفاوت در طرح های متنوع برش داد. امروزه بهره گیری از خدمات برش لیزر استیل در تهران مشتریان خاص خود را دارد. صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می توانند با استفاده از خدمات مراکزی که مجهز به دستگاه های برش لیزر هستند، قسمت برش ورق های استیل را متناسب با الگوی از پیش تعیین شده با حداقل هزینه انجام دهند.

برش لیزر نیک از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ خدمات برش فلزات فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با موقعیت مکانی که از آن برخوردار است، مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر می باشند.

مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر استیل

ورق استیل با گرید و ضخامت متفاوت تولید شده و جهت ساخت اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. یکی از مراحل اصلی جهت تولید کالاهای فلزی، برش ورق های فلزی بر اساس الگو صورت می گیرد و در گذشته به صورت دستی و با استفاده از اره های فلزبر صورت می گرفت و بسیار زمانبر بود و نیاز به نیروی تخصصی متعددی بود ولی امروزه اختراع دستگاه های برش لیزر توانسته تحولی بزرگی در صنایع تولیدی بوجود آورده است. مراکز برش لیزر استیل امکان برش ورق های فولادی را برای مشتریان فراهم نموده است.

هزینۀ برش لیزر آلومینیوم و برش لیزر استیل بر اساس الگوی برش و ضخامت ورق تعریف می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید. به دلیل نوع فعالیت اختصاصی که این مجموعۀ معتبر انجام می دهد، خدمات برش لیزر استیل با استفاده از دستگاه های پیشرفته با کیفیت بالایی صورت می گیرد.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()