آلیاژ مس از عناصر فلزی متعددی تشکیل شده است. از ویژگی های قابل توجه این نوع آلیاژ می توان به خواص فیزیکی و درمانی آن اشاره نمود. ورق مس از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و جهت ساخت محصولات متنوعی مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرای  برش لیزر مس  از دیگر سرویس های مراکز ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر فلزات به شمار می رود. پیشرفت تکنولوژی موجب اختراع دستگاه های برش لیزر فلزات شده است. در نتیجۀ این پیشرفت، صنایع تولیدی که جهت تولید محصولات از ورق آلیاژ مس استفاده می کنند، می توانند جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید اقلام، از خدمات مراکز برش لیزر مس استفاده نمایند.

برش لیزر نیک یکی از مراکز پیشرفته در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر در تهران تأسیس شده است. این مجموعه به امکانات دستگاه های برش لیزر مجهز است که قادر به اجرای هر گونه طرح های متنوع و پیچیده بر روی ورق های فلزی با ضخامت متفاوت می باشد.

اجرای برش ورق مس در طرح های متنوع

مس به عنوان یکی از آلیاژ رسانا محسوب می شود و جهت انتقال جریان الکتریسیته و حرارت در ساخت محصولات متنوعی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر مس به سهولت می توانند تعداد زیادی از ورق های فلزی را در مدت زمان کوتاه برش داده و جهت ادامۀ فرآیند تولید محصولات از آنها استفاده نمایند.

با استفاده از دستگاه برش لیزر مس، به راحتی می توان با دقت و ظرافت بالایی طرح های پیچیده ای را بر روی ورق مس با ضخامت متفاوت برش داد. دستگاه های دقیق و پیشرفته به اپراتور کم می کند که بتواند حکاکی بر روی ورق مس را با ظرافت بیشتری انجام داده و سطح کیفیت قطعات برش داده را نسبت به روش های برش سنتی بهبود ببخشد.

جهت هماهنگی برای دریافت خدمات برش لیزر برنج و برش لیزر مس می توانید با گروه برش لیزر نیک تماس حاصل نمائید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()