نایلون از مهمترین وسایلی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید نایلون حبابدار به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود و می توان از آن در امور بسته بندی در صنایع مختلف استفاده نمود. نایلون حبابدار دارای لایۀ میانی حبابدار در سایزهای مختلف است که می توان از آن به عنوان لایۀ محافظتی استفاده می شود و می توان کالاها را در برابر آسیب ها محافظت نمود. به طور کلی افرادی که قصد اسباب کشی منزل دارند، می توانند از طریق فروشگاه ها اقدام به خرید نایلون حبابدار رولی با متراژ مورد نظر نمایند.

مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات بسته بندی و صنایع مختلف می توانند به طور مستقیم از طریق دریا پلاستیک با قیمت ارزان نایلون حباب دار مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به طور کلی فروش نایلون حبابدار از سوی شرکت تولید کننده، بسیار ارزان است و صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند جهت امور بسته بندی اقلام از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمایند.

فروش انواع نایلون حبابدار ضربه گیر

بدیهی است، خرید نایلون عریض و نایلون حبابدار از دریا پلاستیک، در سایز و ضخامت متفاوت صورت می گیرد. بدین ترتیب صاحبان صنایع می توانند متناسب با ابعاد و نوع محصولات، از مزایای نایلون حباب دار استفاده نمایند.

نایلون حباب دار متقاضیان زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان در موقعیت های مختلف جهت بسته بندی اقلام و جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و خاک به اقلام جلوگیری نمود. به طور کلی ماهیت ضربه گیر بودن نایلون نقش اساسی بر روی حفظ کالاها دارد و می تواند از خسارت های حین حمل و نقل اقلام بکاهد. برخی از صنایع جهت بسته بندی برخی از محصولات از نایلون حبابدار کیسه ای استفاده می کنند چون از دوام بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن شکل واحد، شرایط را برای تسریع بخشیدن به پروسۀ بسته بندی آسان تر می نماید.

 

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()