فلنج استنلس استیل یکی از مهمترین اتصالات موجود در بازار است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد عمدۀ فلنج استیل را می توان در امور تأسیسات در اجرای پروژه های صنعتی کوچک و بزرگ مشاهده نمود. به دلیل اهمیت کاربرد و نقش اساسی که در پیاده سازی پروژه های لوله کشی دارد، در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از انواع فلنج استنلس بپردازیم. در واقع فروش فلنج استنلس استیل در کنار قطعاتی همچون گسکت ها و پیچ ها صورت می گیرد چون هر کدام از آنها جزء قطعات اصلی در دسته بندی اتصالات لوله به کار برده می شوند.

گروه تجارت استیل راد به عنوان یکی از مراکز بزرگ و فعال در حوزۀ تأمین و فروش قطعات صنعتی در زمینۀ راه اندازی خطوط لوله کشی از جمله لوله استیل، اتصالات جوشی، شیرآلات و ... فعالیت دارد. با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، همواره آمادۀ خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در صنایع مختلف می باشد.

فروش فنلنج استنلس استیل با قیمت ارزان

فلنج جوشی در ابعاد و مدل های مختلف صورت می گیرد. بدین وسیله صاحبان صنایع که قصد راه اندازی پروژه های مختلفی دارند، می توانند انواع فلنج استنلس استیل مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند. مشخصۀ ظاهری فلنج استنلس استیل به صورت یک قطعۀ دیسکی مانند که دارای حفره های متقارن جهت نصب پیچ و مهره می باشد. خرید شیرآلات استنلس استیل توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

به طور کلی خرید فلنج استنلس استیل جهت فشارهای کم و یا زیاد مورد در خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نهایت جهت آب بندی میان دو فلنج از لای یا گسکت ها استفاده می شود. عموماً جنس قطعات فلنج از فولادهایی همچون چدن، آلومینیوم، استیل و ... می باشد که کاربرد فلنج استنلس استیل را بیشتر در سطح بازار می توان مشاهده نمود، که می توانید از طریق مجموعۀ تجارت استیل راد با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب تهیه نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()