تعمیر سرو موتور B&R  توسط مهندسین مجرب صورت می گیرد. سرو موتور B&R در مدل های مختلف طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است. صنایع مختلف متناسب با دستگاه، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مختلف از مکانیزم قطعات سرو موتور آر اند بی استفاده می کنند. به عنوان مثال سرو موتور B&R مدل 8LS در راستای مصارفی با عملکرد بالا طراحی شده است و بدین وسیله بتوانند بازدهی دستگاه های مکانیکی را افزایش دهند.

با توجه به مکانیکی بودن ساختار قطعات سرو موتور سنکرون، جهت  تعمیر سرو موتور B&R  می توانید با کارشناسان فنی و متخصص مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه متشکل از مهندسین مجرب در حوزۀ تعمیرات انواع قطعات کنترلر، سرو موتور، اجرای سیم پیچی اصولی، رفع عیوب آرمیچر و ... می باشند.

هزینۀ تعمیر سرو موتور B&R

هزینه تعمیر سرو موتور B&R بر مبنای مدل موتور سنکرون صورت می گیرد. کمپانی B&R در سال 1979 در کشور اتریش فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با گذشت زوان انواع پانل های PC صنعتی، انواع درایو، سرو موتور، انواع کنترلر و ... را تولید نموده و به بازار جهانی عرضه نمایند. این مجموعه طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند محصولاتی با عملکرد بالا طراحی و تولید نماید و این چنین گامی مؤثر در اتوماسیون صنعتی در سطح جهانی بردارد.

با توجه به اینکه سرو موتور برنامه ریزی می شود تا کنترل بر روی عملکرد قطعات الکترونیکی و مکانیکی داشته باشد، بروز کوچکترین اختلال در عملکرد آن نیاز به بررسی دارد. از این رو مراجعه به مراکز معتبر تعمیر سرو موتور B&R به شما کمک می کند تا بتوانید از گسترش آسیب و نقص فنی به دیگر قطعات اصلی سیستم های الکترونیکی جلوگیری نمائید. اگر نیازمند به دریافت خدمات تعمیر سرو موتور B&R و  تعمیر انکودر زیک و هر برند معروف و شناخته شدۀ خارجی هستید، می توانید با کارشناسان مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید و پس از هماهنگی های لازم به محل مراجعه نمائید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()