شرکت بوش رکسروسREXROTH BOSCHفعالیت خود را در سال 2001 میلادی توسط گروه روبرت بوش و مانسمان رکسروس آغاز نمود. این مجموعۀ معتبر توانستند در کشور آلمان فعالیت خود را در حوزۀ ساخت قطعات صنعتی در حوزۀ حرکت و کنترل افتتاح نموده و موفق به ساخت انواع سرو موتور رکسروس، انکودر، درایور و ... گردند.

در واقع تعمیر سرو موتور رکسروس امکان پذیر می باشد چون طراحی این نوع قطعات به نحوی است که می توان اجزای مختلف سرو موتور را بررسی نمود و در صورت داشتن ایراد فنی، آنها را با استفاده از دستگاه های مخصوص مرتفع نمود.

مجموعۀ سرو سرویس با کادری مجرب و آموزش دیده قادر به ارائه کلیۀ خدمات نمایندگی های تجهیزات الکترونیکی است که تسلط کامل نسبت به خدمات تعمیر انواع سرو موتور رکسروس، انواع اتوماسیون صنعتی، ربات و ... می باشند.

موارد کاربرد سرو موتور رکسروس

به طور کلی محصولات رکسروس در صنایع متعددی از جمله صنایع پتروشیمی، دریایی، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات صنعتی، تولید انواع ریل و واگن قطار و ... به کار برده می شوند. سالم بودن قطعات رکسروس درون سیستم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به محض مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد فنی آنها، می توان نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود. مراکز تخصصی تعمیرات سرو موتور، قادر به تعمیر سرو موتور رکسروس، انواع درایو و انکودر رکسروس می باشند.

به طور کلی اجرای فرآیند  تعمیر سرو موتور MOOG و تعمیر سرو موتور رکسروس با استفاده از ابزارآلات مخصوص صورت می گیرد و نیاز به اطلاعات جامعی دارد که یک تعمیرکار حرفه ای و دوره دیده می تواند از عهدۀ این کار فنی برآید. جهت اطلاع از هزینۀ تعمیر سرو موتور رکسروس و مدت زمان تعمیر و یا سرویس سرو موتور رکسروس اتوماسیون های صنعتی می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی مجموعۀ سرو سرویس تماس حاصل فرمائید. این مجموعه پس از بررسی کامل سیستم، در نهایت می توانند به کلیۀ پرسش های شما پاسخ دهند.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()