گاز پروپان از جمله سوخت های فسیلی است که در انزوا رخ نمی دهد و با فرایند ترکیب با مواد هیدروکربن های دیگر قابل تهیه می باشد. به طور کلی گاز پروپان در طبیعت و حین پالایش فرآورده های نفتی تولید می شود. در واقع فرآیند تولید گاز پروپان، از پروسۀ گرم کردن روغن خام در برج تقطیر بدست می آید. جهت ذخیره سازی  گاز پروپان از مخازن تحت فشار با ظرفیت های متفاوت استفاده می شود. بدین ترتیب صنایعی که نیازمند به خرید گاز پروپان هستند، می توانند با حجم معینی سیلندرهای گاز پروپان را تهیه نمایند.

نوین گاز از جمله مراکز پیشرو در حوزۀ تأمین و فروش انواع گاز شیمیایی و پتروشیمی فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در صنایع مختلف می باشند. گاز پروپان، گاز هلیوم، گاز متان، گاز استیلن و ... از جمله انواع گازی است که امکان تهیۀ آنها توسط این مجموعۀ معتبر برای افراد مهیا می باشد.

نکات مهم خرید گاز پروپان

گاز پروپان فاقد بو و رنگ است که به سرعت مشتعل می شود. جهت حفظ ایمنی گاز پروپان، این نوع گاز درون سیلندرهای تحت فشار ذخیره می شود، که امکان استفاده از آن برای افراد به سادگی صورت می گیرد. توصیه می شود مخازن گاز پروپان در منطقۀ خشک و بدون وسایل گرم و مشتعل کننده نگهداری شود تا بدین وسیله بتوانند برای مدت زمان طولانی و کاملاً ایمن از این مخزن استفاده نمایند. فروش بول ماشین توسط این مرکز انجام می گیرد. 

مصارف عمدۀ گاز پروپان را می توان در فرآیند تولید سوخت خودرو، مواد اولیۀ صنایع شیمیایی و پتروشیمی، سوخت مبرد، امور پخت و پز، داروسازی و ... ملاحظه نمود. عمدتاً گاز پروپان تحت فشار پایین به صورت مایع فشرده می باشد. گاز پروپان در برخی از کشورها با اسامی دیگری نیز نامیده می شود و نقش اساسی در صنایع مختلف دارد. جهت تأمین مخازن گاز پروپان با گنجایش های مختلف می توانید با گروه نوین گاز تماس حاصل فرمائید.

  نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()