فروش فن در مدل و اندازه های مختلفی صورت می گیرد و به همین دلیل جهت آشنایی بیشتر با این قطعۀ مکانیکی، این مقاله را مجموعۀ بنیس کمپانی تهیه نموده است. رونق فروش فن به دلیل عملکرد خاص و منحصربفرد آن می باشد. فن از جمله دستگاه هایی است که به شکل دوار ساخته شده و مجهز به یک و یا چند ردیف پروانه پره دار می باشد. هدف از تولید و فروش فن، تولید هوای پیوسته با گردش پره های فن می باشد. در واقع با نصب فن در محوطه، هوای تازه وارد و هوای دارای گرد و غبار خارج می شود. به طور کلی فروش فن به منظور تأمین سیستم خنک کننده در کارخانجات تولیدی تجهیزات، دستگاه و ماشین آلات صنعتی می باشد.

بنیس کمپانی به صورت حرفه ای در حوزۀ خرید و فروش دستگاه های تهویه مطبوع فعالیت دارد و توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید فن تابلو برق، انواع هواکش، فیلتر و ... را برای مشتریان فراهم آورند.

خرید انواع فن با قیمت ارزان

فروش فن در مدل و ابعاد متفاوت صورت می پذیرد که می توان به فن های جریان محوری، فن های سانتریفیوژی و فن های جریان متقاطع اشاره نمود. نیروی مورد نیاز جهت حرکت فن از طریق موتور الکتریکی، موتور هیدرولیکی و یا موتور احتراق داخلی صورت می گیرد. فروش فن در دسته بندی های فن خانگی پروانه ای، فن خانگی پره محوری، فن خانگی لوله محور و ... صورت می گیرد. فن ها نقطۀ مقابل کمپرسور به شمار می رود چون با حجم بالا و فشار کم اقدام به تولید جریان هوا می کند و این در حالی است که دستگاه کمپرسور برعکس این کار را انجام می دهد. همچنان فروش فن را توسط اکثر فروشندگان تجهیزات مکانیکی می توان مشاهده نمود.

جهت خرید انواع فن مانند خرید فن تابلو برق ، فیلتر، دستگاه های تهویۀ هوای مطبوع و ... می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید و پس از مشورت، مناسب ترین محصولات را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()