کلید اتوماتیک هوایی abb با هدف حفاظت از تأسیسات متعددی از جمله سیستم های روشنایی، برق صنعتی و ... نسبت به اضافه بار و جریان اتصال کوتاه از فیوز مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش کلید اتوماتیک abb در مدل های مختلف صورت می گیرد و طراحی این کلیدها به صورت رله ای می باشد و هر کدام از آنها به منظور مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کلید اتوماتیک هوایی abb از دیگر انواع کلید اتوماتیک فشار ضعیف به شمار می رود که در آن از آمپراژ بالا استفاده می گردد. عمدتاً 6300  آمپر ، میزان جریان بالایی است که این نوع کلیدها مصرف می کنند. محل نصب کلیدهای اتوماتیک ای بی بی در قسمت ورودی تابلوها می باشد که دارای جریان بالایی است و قابلیت برقراری کامل کلیدهای ورودی و خروجی را به صورت کمکت فراهم می آورد.

با توجه به اینکه فروشگاه پایا برق به صورت حرفه ای حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد، توانسته اند امکان خرید کلید اتوماتیک abb را برای مشتریان با قیمت مناسب فراهم سازند.

موارد نصب و خرید کلید اتوماتیک abb

کلید اتوماتیک هوایی abb نوعی بریکر است که کاربرد گسترده ای در تابلوهای برق دارد و با نصب آن در قسمت ورودی تابلوهای برق، تلاش می کنند بر روی مصرف انرژی کنترل داشته باشند. این نوع کلید از جمله پر مصرف ترین لوازم برقی صنعتی به شمار می روند که با هدف حفاظت از تأسیسات روشنایی و غیره در برابر اضافه بار و جریان اتصالات کوتاه از فیوز مورد استفاده قرار گرفته می شود. در برخی از موارد ورود کلید اتوماتیک abb و یا دستی ژنراتور اضطراری در شبکه توزیع برق مورد استفاده قرار گرفته می شود و به منظور تداوم کار شبکه و یا اجرای عملیات تعمیرات دوره ای شبکه بدون اجتناب است. جهت سفارش  کلید اتوماتیک abb و دریافت راهنمایی تخصصی می توانید از خدمات فروشگاه پایا برق بهره مند گردید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()