استیل از جمله فلزاتی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. امروزه بیش از گذشته شاهد به کارگیری از تکنولوژی دستگاه های برش لیزر جهت تولید محصولات جدید می باشیم. برش لیزر استیل همچون دیگر فلزات یک نیاز برای صاحبان صنایع به شمار می رود. استیل به دلیل خاصیت مکانیکی فوق العاده خاص و منحصر به فردی که دارد، کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. با توجه به اینکه صنایع مختلف ممکن است شرایط لازم برای خرید دستگاه لیزر نداشته باشند، به سهولت می توانند از خدمات مراکز ارائه دهندۀ برش لیزر فلزات جهت سفارش برش لیزر استیل استفاده نمایند.

موارد کاربرد اجرای برش لیزر استیل

اجرای برش لیزر استیل با استفاده از دستگاه های برش لیزر پیشرفته صورت می گیرد. به عنوان مثال برش لیزر نیک به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ خدمات برش لیزر انواع فلزات از جمله استیل، آلومینیوم، مس و ... آمادۀ خدمات رسانی به صاحبان صنایع در سراسر کشور می باشد.

در حال حاضر صنایع مختلف از ورق استیل جهت ساخت محصولات متنوعی در صنایع مختلف استفاده می نمایند. استیل به دلیل خواص مکانیکی ضد زنگی که دارد، جهت ساخت تجهیزات فلزی متنوعی در صنایع خودروسازی، تولید لوازم خانگی، لوازم دکوراتیو تزئینی، تجهیزات و قطعات صنعتی، ساخت ماشین آلات صنعتی، تجهیزات پالایشگاه نفت و گاز و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا اجرای برش لیزر آلومینیوم و برش لیزر استیل جهت تولید محصولات فلزی در صنایع مختلف حائز اهمیت است. راه اندازی مراکز ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر استیل توانسته بهترین شرایط را برای صاحبان صنایع فراهم سازد. به عبارتی مرکز برش لیزر نیک به دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر فلزات تجهیز می باشد و توانایی پاسخگویی به سفارشات انواع برش لیزر استیل را با طرح های پیچیده دارد. هزینۀ اجرای برش لیزر استیل به طرح، ضخامت ورق استیل و تعداد تیراژ بستگی دارد.

برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()