فن تابلو برق از جمله انواع فن رایج در بازار محسوب می شود که کاربرد گستردۀ آن را می توان در امور صنعتی مشاهده نمود. در ادامۀ این مبحث به صورت تخصصی به معرفی انواع فن تابلو برق و موارد کاربرد آنها می پردازیم. در این صورت صنایع مختلف متناسب با مجموعۀ خود بتوانند مناسب فن تابلو برق را جهت ایمن سازی تجهیزات برق فشار قوی فراهم سازند. تابلو برق صنعتی از جمله تجهیزاتی است که جهت راه اندازی سیستم های برق صنعتی و خانگی در ابعاد مختلف ساخته می شوند که مجهز به فن می باشند.

هدف از خرید فن تابلو برق صنعتی و خانگی

با توجه به اینکه کابل های برق در موقعیت های مختلف جریان می کشد، در نتیجه هر لحظه امکان بروز خطر آتش سوزی دارد. در نتیجه جهت جلوگیری از این اتفاق اقدام به ساخت فن تابلو برق نموده اند. در نتیجه مجموعه های مختلف متناسب با سیستم برق رسانی، اقدام به خرید فن تابلو برق می نمایند. در همین راستا مجموعۀ بنیس کمپانی جهت جلوگیری از آتش سوزی کابل های برق اقدام به فروش فن تابلو برق در مدل های مختلف می نماید. فن تابلو برق دلتا، فن تابلو برق ADDA، فن تابلو برق COMMONWEALTH و ... در لیست محصولات فن تابلو برق توسط مجموعۀ بنیس کمپانی در مدل های مختلف عرضه می شوند.

هدف از طراحی و فروش فن تابلو برق جهت خنک سازی قطعات الکتریکی است. در این صورت می توانند به سهولت شرایط مساعدی را جهت افزایش طول عمر تجهیزات الکتریکی و برقی فراهم نمود. به طور کلی فن های تابلوی برق مجهز به یک قاب مربعی شکل هستند که مجهز به پروانه هایی از جنس فلز و یا پلاستیکی می باشند. در همین راستا فروش فن تابلو برق در ابعاد مختلف از جمله 12*12، 20*20، 8*8 و ... صورت می گیرد و می توان از مزایای آن در مجموعه های مختلف استفاده نمایند. جهت سفارش انواع فن تابلو برق می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()