گاز پروپان از جمله گازهایی است که در حوزۀ نفت و گاز و صنایع مختلف کاربرد آن را می توان ملاحظه نمود. از ویژگی های فیزیکی گاز پروپان می توان به فاقد بو بودن، بی رنگی و قابلیت اشتعال آن اشاره نمود. در حال حاضر خرید و فروش گاز پروپان به صورت سیلندرهایی با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. تأمین گاز پروپان به صورت وارداتی است و در دمای پایین دارای حالت مایع و تحت فشار بالا می باشد. در نهایت زمان استفاده به صورت گاز از سیلندرهای گاز پروپان خارج می شود. فروش  گاز پروپان با گرید یا درصد خلوص متفاوت صورت می گیرد که می توان به 99/9 – 99/95 – 99/99 – 99/999 اشاره نمود. نوین گاز به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش گازهای آزمایشگاهی در ایران فعالیت دارد و توانسته امکان خرید گاز پروپان را به صورت سبندرهای 50 لیتری برای صاحبان صنایع فراهم نموده است.

موارد کاربرد گستردۀ گاز پروپان

از موارد کاربرد گستردۀ گاز پروپان می توان در صنایع تولید مواد شیمیایی، داروسازی، صنایع پتروشیمی، سوخت اتومبیل، مصارف آزمایشگاهی و پالایشگاه های نفت و گاز مشاهده نمود. در حال حاضر امکان خرید گاز پروپان در سیلندرهای 2، 3، 5، 10، 20، 40 و 50 لیتری مهیا می باشد. از شرایط نگهداری و موارد ایمنی که در رابطه با گاز پروپان باید در نظر گرفته شود، می توان به نگهداری سیلندهای گاز پروپان در جای خشک و بدون از تجهیزات برقی و آتش زا اشاره نمود. عمدتاً فروش گاز پروپان با سیلندرهای رنگ قرمز و سفید صورت می پذیرد. بدین ترتیب هنگام تهیۀ سیلندرهای گاز باید مشخصات فنی مندرج بر روی سیلندر گاز پروپان را به طور کامل مطالعه نمائید و سپس متناسب با نیاز مجموعۀ خود، سیلندری با ظرفیت مناسب را تهیه نمائید.  فروش بول ماشین از طریق سایت این مرکز معتبر انجام می گیرد.

قیمت گاز پروپان نیز بر اساس درصد خلوص و میزان ظرفیت سیلندرهای آن مشخص می گردد که می توانید از طریق دفتر فروش مجموعۀ نوین گاز استعلام نمائید.

  نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()