انکودر زیک SICK یکی از برندهای معروف است که در ساخت دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. انکودر به عنوان یک قطعه ای با کارکرد سنسور حرکت مکانیکی طراحی شده است. این دستگاه قابلیت ارسال سیگنال های دیجیتالی را در برابر حرکت یک قطعه متصل دارد. در اصل از انکودر زیک جهت یک دستگاه الکترو مکانیکی استفاده می شود و دستگاه های اینکودر با دسترسی به اطلاعاتی از جمله موقعیت، سرعت و جهت به سهولت می توانند فرآیند کنترل حرکتی برنامه ریزی شده برای دستگاه را اجرا سازند. به طور کلی دستگاه های انکودر در دو نوع خطی و دوار ساخته می شوند و در ساخت دستگاه و قطعات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت خرید و تعمیرات انکودر زیک می توانید به مجموعۀ سرو سرویس مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تعمیرات تخصصی انواع سرو موتور و سرو درایو با برندهای معتبر خارجی با حداقل دستمزد می باشند و همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی هستند.

مشخصات فنی انکودر زیک

قطعۀ انکودر زیک با مدل های مختلفی ساخته می شود که بتواند عملکرد مناسبی با دیگر قطعات داشته باشد. از ویژگی های بارز انکودر زیک می توان به سطح عملکرد بالای این سنسور اشاره نمود و کاربرد عمدۀ انکودر زیک را می توان در صنایع نساجی، شیشه بری، سنگ بری و ... مشاهده نمود.

برخی از انواع انکودر زیک از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند و تحت ولتاژ 7 الی 12 ولت کار می کنند و قابلیت چرخش 6 هزار درو با فرکانس 200 کیلو هرتز و درجۀ حفاظت IP40 می باشند. البته دمای عملکرد -30 الی 115 درجه سانتی گراد را پشتیبانی می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انکودرهای سیک و  تعمیر سرو موتور MOOG  می توانید با کارشناسان فنی و متخصص مجموعۀ سرو سرویس تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای این مجموعۀ معتبر با هماهنگی قبلی بهره مند گردید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()