انکودر هایدن هاین از دیگر برندهای معروف در بازار است که در ساخت دستگاه ها و تجهیزات صنعتی متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شود. کمپانی هایدن هاین در سال 1889 میلادی راه اندازی شد و توانستند موفق به ساخت انواع کنترل گر عددی و فناوری درایو گردند. با پیشرفت فناوری و ارتقاء سطح دانش مجموعه سطح توانایی خود را گسترش داده و امکان تولید انواع  انکودر هایدن هاین در مدل های چرخش، افزایشی، خطی، زاویه ای و در نهایت سیستم های کنترل TNC را به بازار عرضه نموده اند. همانطور که گفته شد، فروش انکودر هایدن هاین در مدل های متفاوتی صورت می گیرد که ممکن است تفاوت عملکردی جزئی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

مجموعۀ سرو سرویس به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ تعمیرات و راه اندازی قطعات مکانیکی از جمله انواع قطعات سرو موتور، انکودر، کنترلر و ... با برندهای معتبر جهانی می باشند و همواره آمادۀ سرویس دهی به شما مشتریان گرامی می باشند.

مشخصه های مهم انکودر هایدن هاین

نکتۀ مهم که در رابطه با انکودر هایدن هاین وجود دارد، این است که همانند هر انکودر دیگر به عنوان یک سنسور حرکتی در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. انکودر خطی هایدن هاین، انکودر چرخشی هایدن هاین، انکودر مدولار مغناطیسی هایدن هاین، انکودر زاویه ای هایدن هاین، انکودر مطلق هایدن هاین و ... برخی از انواع انکودر هایدن هاین موجود در بازار به شمار می روند که در ساخت تجهیزات متعددی به کار برده شده اند. در عین حال قیمت انکودر هایدن هاین بر اساس نوع و عملکردی که می توانند داشته باشند، ممکن است با یکدیگر تفاوت قابل توجهی داشته باشند.

به طور کلی جهت خرید انکودر زیک و سایر انکودر ها و یا تعمیرات انکودرهای هایدن هاین می توانید از خدمات گستردۀ مجموعۀ سرو سرویس بهره مند گردید.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()