کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. کاربرد کمپرسور اسکرو به منظور جا به جایی و افزایش انرژی سیالات گازی شکل می باشد. این دستگاه را می توان به واسطۀ لوله به مخازن هوا انتقال داده و ذخیره سازی نمود. از ویژگی های قابل توجه کمپرسور اسکرو می توان فرآیند تولید هوای فشرده را تسریع بخشید. صنایع تولید لوازم خانگی، صنایع نظامی، صنایع هواپیماسازی، ساخت تجهیزات پزشکی و صنعتی در ساخت برخی از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند به خرید کمپرسور اسکرو می باشند. بدین وسیله بتوانند نیروی مورد نیاز برای جا به جایی برخی از اقلام را برآورده سازند. جهت خرید کمپرسور اسکرو می توانید با واحد فروش مجموعۀ مکانیکا تماس حاصل فرمائید. در حال حاضر توسط این مجموعۀ معتبر امکان خرید کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر برای شما صاحبان صنایع محترم فراهم می باشد.

خرید کمپرسور اسکرو روغنی و بدون روغن

کمپرسور اسکرو به عنوان یک دستگاه جریان سنج دسته بندی در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه متشکل از قطعاتی منجمله پمپ، پنکه و توربین است. در نتیجه به صورت اصولی می توانند فرآیند متراکم سازی هوا و یا گازها را انجام دهند. پمپ به عنوان قطعه ای است که انرژی مایعات منجمله آب و گاز را تأمین می کند و سپس با بهره گیری از فن ها و توربین پروسۀ فشرده سازی هوا آغاز می گردد. فروش کمپرسور پیستونی از طریق سایت انجام می گیرد. 

از مزایای مهم دستگاه کمپرسور اسکرو می توان به تسریع فرآیند تولید انرژی زیاد اشاره نمود. کمپرسور اسکرو بدون روغن و کمپرسور اسکرو روغنی دو دسته بندی اصلی این نوع کمپرسور به شمار می روند و صنایع مختلف می توانند متناسب با موقعیت های مختلف و دستگاه های متعددی که تولید می کنند، کمپرسور اسکرو مناسب مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه مکانیکا با برند معروف و با کیفیت تهیه نمایند.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()