تهاتر آهن آلات روش جایگزین برای معاملات نقدی است که همچنان در بازار خرید و فروش مقاطع فولادی می توان ملاحظه نمود. هدف کلی از ادامۀ معاملات تهاتری برای توسعه و رونق مشاغل بزرگی همچون عرضۀ آهن آلات و فولاد می توان مشاهده نمود چون تسویۀ کامل معامله تنها با پرداخت پول نقد امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه مدیران چنین کسب و کارهایی توانسته اند همچون گذشته از سبک معاملات کالا به کالا جهت تأمین متریال اولیۀ خود استفاده نمایند.

مجموعۀ ورق کاران ساعی نیز با هدف جلب رضایت مشتریان و صاحبان صنایع کوچک و بزرگ توانسته امکان معاملات تهاتر آهن آلات را مهیا نموده است. بدین وسیله توانسته بهترین شرایط را برای خرید و فروش انواع مقاطع فولادی از ورق آهن، لوله آهن، پروفیل آهن، نبشی آهن، ناودانی و ... را در سطح بازار فراهم نموده است.

تهاتر آهن آلات با املاک

اجرای تهاتر آهن آلات در بازار امروز با املاکی از جمله آپارتمان، ساختمان تجاری، زمین، باغ و ویلا صورت می گیرد که البته برخی از عرضه کنندگان جهت انجام تهاتر آهن آلات امکان استفاده از ارز و طلا را نیز فراهم نموده است. از این رو صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای خدمات تهاتر میلگرد و آهن آلات، مصالح ساختمانی مورد نیاز مجموعۀ خود را تهیه نمایند. شرایط معاملات تهاتر آهن آلات متناسب با سیاست و مدیریت مراکز عرضه کنندۀ مقاطع فولادی صورت می پذیرد. در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در خصوص نحوۀ اجرای تهاتر آهن آلات و استفاده از این نوع خدمات معاوضه کالا به کالا با کارشناسان فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید اقلام و مواد اولیۀ مورد نیاز پروژه های ساختمانی و صنعتی را تهیه نمائید.

 آدرس رسمی شرکت ورق کاران ساعی :

تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

آدرس دفتر فروش و تنظیم قراردادها شرکت ورق کاران ساعی :

فلکه سوم تهرانپارس خیابان شهید ظفرقندی یا 196 غربی پلاک 49 طبقه 2 واحد2 

تلفن تماس شرکت ورق کاران ساعی :

  77721235 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()