قیمت میلگرد در دهۀ اخیر توانسته سیر صعودی داشته باشد چون عوامل متعددی به صورت غیر مستقیم بر روی قیمت میلگرد و دیگر آهن آلات و محصولات فولادی تأثیرگذار می باشد. میلگرد از جمله مصالح ساختمانی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. تولید و فروش میلگرد در دسته بندی متفاوت در سطح بازار صورت می گیرد و صاحبان صنایع و مجریان پروژه های ساختمانی و صنعتی به سهولت می توانند متناسب با نوع مصارف خود، میلگرد مناسبی را تهیه نمایند.

شرایط تأثیرگذار بر نوسانات قیمت میلگرد

با توجه به میزان قابل توجهی که از میلگرد جهت اجرای پروژه های مختلف استفاده می شود، قیمت میلگرد بر روی محاسبۀ بودجۀ کل اجرای پروژه تأثیرات قابل توجهی دارد. مجموعۀ ورق کاران ساعی به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ آهن آلات در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته جهت تسهیل شرایط خرید میلگرد و دیگر آهن آلات، امکان معاملات تهاتر آهن آلات را برای عموم مشتریان فراهم نموده است. جهت اطلاع از آخرین قیمت میلگرد می توانید با مرکز فروش ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید.

در حال حاضر بازار خرید و فروش آهن آلات از ثبات بالایی برخوردار نیست و این مسئله موجب کساد در وضعیت این نوع معاملات شده است. از این رو مراکز عرضه کنندۀ آهن آلات توانسته اند با بهره گیری از راهکارهای قدیمی و سنتی که با عنوان مبادلۀ کالا به کالا شناخته می شوند، تسویۀ کامل معاملات آهن آلات را با روش تهاتری انجام دهند. خریدار متناسب با قیمت میلگرد و حجم کالایی که خریداری نموده، می تواند از املاک قانونی خود به فروشنده تحویل دهد. پارامترهای متعددی بر روی تغییر قیمت میلگرد در بازار تأثیرگذار می باشد که می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی مشورت نمائید.

 آدرس رسمی شرکت ورق کاران ساعی :

تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

آدرس دفتر فروش و تنظیم قراردادها شرکت ورق کاران ساعی :

فلکه سوم تهرانپارس خیابان شهید ظفرقندی یا 196 غربی پلاک 49 طبقه 2 واحد2 

تلفن تماس شرکت ورق کاران ساعی :

  77721235 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()