فروش فن در مدل های متفاوت صورت می گیرد و افراد متناسب با مساحتی که در اختیار دارند، می توانند مناسب ترین فن کویل را جهت تهویۀ محوطۀ مورد نظر تهیه نمایند. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث گردید تا تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی و تهویۀ هوا بتوانند دستگاه های پیشرفته ای در این حوزه طراحی، تولید و عرضه نمایند. فروش فن با برندهای معروف به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند فن کویل مورد نیاز محل زندگی و یا کسب و کار صنعتی خود را تهیه نمایند. فن کویل از جمله دستگاه هایی است که به منظور تهویه هوا و تأمین هوای سرد و گرم در محیط نصب می شوند. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص مسائل فروش فن می توانید با مشاوران فروش مجموعۀ بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

مصارف عمدۀ فن و فیلتر

فروش فن در مدل و برندهای متفاوت صورت می گیرد که می توان به دو دسته بندی اصلی آنها، نوع روکار و توکار اشاره نمود. البته در حال حاضر در سطح بازار به سهولت می توانید فن کاستی، فن کانالی، فن زمینی و فن دیواری را با توان های مختلف تهیه نمائید. به طور کلی کلیۀ فن ها با یک هدف ساخته شده اند تا بتوان از آنها جهت تهویۀ هوای محیط گرم و سرد استفاده نمایند. ساختار فیزیکی و نحوۀ نصب هر یک از انواع فن تفاوت جزئی با یکدیگر دارند و متناسب با فضاهای مختلف می توان مناسب ترین فن را در ابعاد کوچک و بزرگ تهیه نمود.

بدیهی است فروش فن بر اساس نوع کاربری که در محیط های مختلف می تواند داشته باشد، صورت می گیرد. برخی از فن ها دارای قابلیت نصب در داخل دستگاه های پیشرفته می باشد. از این رو جهت خرید فن و فیلتر می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی مشورت نموده و مناسب ترین فن و فیلتر را تهیه نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()