تهاتر میلگرد بهترین روش جایگزین معاملات نقدی محسوب می شود. همان معاملات کالا به کالا، خدمات به کالا و یا خدمات به خدمات با عنوان تهاتر توسط برخی از صاحبان صنایع به مشتریان پیشنهاد داده می شود . در واقع صنایعی که نیاز به نقدینگی ریالی زیاد می باشد ، معاملات پایاپای بهترین روش برای رونق و راه اندازی پروژه های مختلف می باشد.

در همین راستا  تهاتر میلگرد در اجرای پروژه های ساخت و ساز عاملی موفقیت آمیز جهت ادامۀ فعالیت آنها به شمار می رود. در نتیجه مجموعۀ ورق کاران ساعی به منظور توسعۀ فعالیت خود در میان رقبای تجاری، تهاتر میلگرد را در لیست خدمات به مشتریان پیشنهاد می دهند.

رونق اقتصاد ملی با خدمات تهاتر میلگرد

تهاتر میلگرد بدین صورت است که در ابتدا میزان فولاد و هزینۀ مصرفی محاسبه می شود. سپس در مرحلۀ بعدی از سوی خریدار مورد تهاتر ارزش گذاری می شود. در نهایت با توافق طرفین معامله صورت می پذیرد. بدین وسیله یک واحد مسکونی، تجاری، باغ، ویلا و زمین را می توانند به عنوان مورد تهاتر میلگرد به فروشنده پیشنهاد دهند. نیاز است که بدانید در مقابل معامله تهاتر آهن آلات، موارد متعددی بر اساس توافقنامه طرفین تنظیم شود. تهاتر میلگرد بر اساس وضعیت نابسامان بازار، بهترین راهکار جایگزین فقدان نقدینگی است که سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار می توانند از مزایای این سیستم معاوضه و معاملات بهره گیرند. برای اطلاع از قیمت میلگرد به سایت مراجعه کنید.

ارائه این نوع معاملات طرفداران زیادی دارد چون حجم نقدینگی در سطح بازار پایین است و این مسئله موجب شده تا صاحبان صنایع به دنبال معاملات تهاتری باشند. در این صورت می توانند با آسودگی خاطر آهن آلات مورد نیاز پروژه های خود را با بهترین شرایط تأمین نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین شرایط خدمات تهاتر میلگرد می توانند با واحد فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس بگیرید.

 مجموعۀ ورق کاران ساعی 

آدرس : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان زهدی پلاک 33 واحد 1

ایمیل: sa.varagh@gmail.com 

شماره تماس :  77721235 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()