کمپرسور اسکرو یکی از پرکاربردترین دستگاه های کمپرسور بادی در بازار به شمار می رود. کمپرسور اسکرو از طراحی متفاوتی برخوردار است که به منظور متراکم سازی سیالات گازی شکل ساخته شده اند. این نوع کمپرسور کاربرد گسترده ای نسبت به دیگر انواع کمپرسور دارد چون دارای ساختار ساده ای می باشد. فروش کمپرسور اسکرو در دو دسته بندی اصلی کمپرسور اسکرو بدون روغن و با روغن صورت می گیرد. هر کدام از آنها درون دستگاه و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند و می توان در کنار سیستم های صنعتی با ظرفیت های متفاوت از مزایای آن استفاده نمود.

خرید کمپرسور اسکرو و مزایای آن

جهت خرید کمپرسور اسکرو می توانید با مرکز فروش و عرضۀ مجموعۀ مکانیکا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با اتکاء به نیروی متخصص و همچنین تأمین دستگاه های پیشرفته و برند توانسته اند انواع کمپرسور اسکرو را در لیست محصولات فروشگاه به مشتریان و صاحبان صنایع ارائه دهند. کمپرسور اسکرو بدون روغن با عنوان خشک نیز شناخته می شود و کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مواد غذایی ملاحظه نمود و نکات بهداشتی در طراحی این دستگاه در نظر گرفته شده است. قیمت کمپرسور اسکرو بر پایه میزان ظرفیت، برند و اصل بودن آنها تعیین می گردد. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند متناسب با پروژه های مختلف مناسب ترین کمپرسور اسکرو را تهیه نمایند.

نحوۀ عملکرد کمپرسور اسکرو به نحوی است که مجهز به دو روتور نری و مادگی می باشد که در مقابل یکدیگر قرار گرفته می شوند. چرخش دوار روتور به منظور محبوس نمودن هوا و در نهایت متراکم سازی گاز درون محفظۀ کمپرسور صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نوع سیستم و میزان هوای متراکمی که دستگاه ها بدان احتیاج دارند، می توانند اقدام به خرید کمپرسور اسکرو ثابت و یا متحرک نمایند. جهت تهیۀ کمپرسور اسکرو مانند  خرید کمپرسور پیستونی با برندهای معروف ممی توانید با کارشناسان فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()