داکرومات نوعی مواد شیمیایی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنعت ملاحظه نمود. در حالت کلی مواد  داکرومات از نظر صنعتی بسیار ارزشمند می باشد و نقش تعیین کننده ای در کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه های فلزی دارد. امروزه محلول داکرومات به عنوان متریال اصل جهت پوشش دهی قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند تا بدین وسیله بتوانند از اکسیداسیون و زنگ زدگی فلزات در مقابل شرایط محیطی جلوگیری نمایند. شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار از جمله تولید کنندگان و مجریان موفق در حوزۀ مواد داکرومات یا همان محلول داکرومت در تهران فعالیت دارند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در صنایع مختلف می باشند.

مواد داکرومات بهترین پوشش برای قطعات فلزی

داکرومات نوعی مادۀ محلول در آب به شمار می رود که شامل مواد تفلونی، ذرات ریز روی، کروم، آلومینیوم و ... می باشند. ترکیب این عناصر باعث ایجاد مواد تفلونی به حالت غیر محلول در آب شده است که با عنوان چسب جهت پیوستن ذرات روی و آلومینیوم صورت می گیرد که این مواد به نوعی مانع از زنگ زدگی قطعات فلزی قابل اکسید می گردد. به طور کلی صاحبان صنایع می توانند متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، از مزایای پوشش داکرومات استفاده می نمایند. از دیگر ویژگی های شاخص مواد داکرومت می توان به قابلیت تحمل دمای بالای حدود 300 الی 350 درجه سانتی گراد اشاره نمود و به نوعی مانع مستحکمی است که میان قطعات فلزی و اکسیژن و رطوبت قرار گرفته می شوند، تا بدین ترتیب بتوانند از زنگ زدگی قطعات جلوگیری نمود. در صورت نیاز به دریافت خدمات پوشش دهی  داکرومت می توانید با مهندسین حرفه ای مجموعۀ پوشش پارس تماس حاصل فرمائید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()