فن تابلو برق از جمله فن های پر فروش در بازار به شمار می رود که کاربرد آن را در طراحی و ساخت تابلوهای برق و دیگر دستگاه های الکترونیکی می توان ملاحظه نمود. قطعاً از این موضوع مهم مطلع می باشید که هنگام استفاده از سیستم های الکترونیکی، دمای پیرامون چنین قطعاتی افزایش پیدا می کند. این مسئله با گذشت زمان می تواند خطر جرقه زدن و آتش سوزی را برای آنها بوجود آورد. از این رو طراحان چنین سیستم هایی تلاش می کنند با نصب فن تابلو برق بتوانند دمای هوا را متعادل نگه دارند. بنیس کمپانی مفتخر است که به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات فن تابلویی، هواکش، فیلتر فن، ترموستات، هیتر و ... در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و معتبرترین برندها را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

سفارش فن تابلو برق در ابعاد متفاوت

به طور کلی با هدف جلوگیری صدمات ناشی از افزایش دما در سیستم های الکترونیکی، اقدام به خرید فن تابلو برق می نمایند که بتوانند سیستم را خنک نگه دارند. در واقع در نظر گرفتن این عامل و نصب فن تابلو برق یکی از اولویت های اصلی جهت نگهداری و افزایش طول عمر سیستم های الکتریکی مختلف صورت می گیرد. فن تابلو برق متناسب با عنوانی که برای آن انتخاب نموده اند درون کیس های کامپیوتر، یو پی اس، مدارهای الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فن یکی از کاربردی ترین قطعات جهت راه اندازی سیستم تهویه در تابلوهای برق به شمار می رود. نصب فن تابلو برق می تواند طول عمر سیستم های الکترونیکی را دو چندان نماید، ضمن آنکه مانع از بروز خطر آتش سوزی می شود.

در حال حاضر جهت خرید فن و فیلتر در ابعاد مناسب می توانید به فروشگاه معتبر بنیس کمپانی مراجعه نمائید و متناسب با نیاز خود، کاربردی ترین تجهیزات را تهیه فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()