کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از دستگاه های صنعتی پر کاربرد به شمار می رود و دارای عملکرد خاصی است که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. این قطعه در مدل های مختلف ساخته می شود و به همین دلیل متناسب با سیستم های مختلف می توان از مزایای این دستگاه بهره برد. طراحی کمپرسور اسکرو به نحوی است که توانایی تولید هوای فشرده را دارد. بدین ترتیب به اجرای برخی از فعالیت های مکانیکی سرعت می بخشد. فروشگاه مکانیکا بر روی فروش انواع کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر تمرکز دارد.

آشنایی بیشتر با انواع کمپرسور اسکرو

در این بخش قصد داریم به نحوۀ عملکرد و معرفی انواع کمپرسور اسکرو بپردازیم تا بیشتر با این دستگاه صنعتی آشنا شوید. کمپرسور اسکرو مجهز به دو توربین و پره به صورت متناوب است که در حالت دوران چرخش دارد و باعث مکش و متراکم سازی هوای وارد شده در محفظه می شود. بدیهی است افزایش فشار در دستگاه کمپرسور اسکرو از یک سمت آغاز می گردد و در بخش انتهایی مخزن هوای متراکم شده از فیلتر خارج می شود. کاربرد گستردۀ کمپرسورهای اسکرو را می توان در محدوده فشار 8 الی 12 بار با حداکثر ظرفیت تولید هوای 2 هزار لیتر بر دقیقه بیان نمود.

مجموعۀ مکانیکا به عنوان یکی از عرضه کنندگان با سابقه در حوزۀ دستگاه های کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر اروپایی و ایرانی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. توانسته اند متناسب با نیاز صاحبان صنایع انواع کمپرسور اسکرو با برندهای ترمومکانیکا ایتالیا، روتور کمپ آلمان، اینگر سورلند آمریکا، رنر آلمان، گاردنر فنلاند، وی ام سی ایتالیا، AWRZEN آلمان و ... را با ظرفیت های مختلف تأمین و عرضه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید کمپرسور پیستونی و اسکرو با برند معین می توانید با فروشگاه مکانیکا تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()