فیلتر شنی از اجزای بسیار مهم در سیستم های تصفیه آب است . با استفاده از فیلتر شنی و به طور کلی سیستم های تصفیه آب ، کیفیت آب بسیار بالا خواهد رفت. این تجهیزات برای مصارف خانگی و صنعتی به کار می روند. فیلتر شنی موجب از بین رفتن ذرات معلق در آب شده و با استفاده از آن، آب از جهت بو و طعم کیفیتی بالاتری خواهد یافت.بنابراین امروزه انواع فیلتر شنی در مدل های متنوع برای کاربرد های مختلف به تولید رسیده است و افراد برای راه اندازی انواع سیستم های تصفیه اب می توانند از فیلتر شنی در نوع مناسب با توجه به ظرفیت و مدل مورد نظر استفاده نمایند.

شرکت اطلس آب انواع فیلتر شنی مناسب برای مصارف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی را ارائه می نماید و در حوزه ی طراحی و اجرای انواع پکیج های تصفیه آب با بهترین کیفیت فعالیت دارد.

خرید فیلتر شنی مناسب

انتخاب و خرید فیلتر شنی مانند خرید فیلتر شنی FRP حائز اهمیت است و به همین جهت داشتن اطلاعات کافی در این زمینه بسیار ضروری می باشد البته اگر این اطلاعات را در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید زیرا کارشناسان ما در اطلس آب مشاوره ی کاملی را به شما ارائه خواهند داد. با توجه به این که تصفیه آب با ضعف هایی روبرو است و ناخالصی هایی در آب وجود دارد ، استفاده از فیلتر شنی صورت می گیرد. فیلتر شنی مرحله ای در تصفیه ی آب و فاضلاب است و فرآیند فیلتراسیون برای تصفیه و زلال سازی آب به کار می رود. در زمان ورود آب به سیستم تصفیه آب ، ناخالصی های آن پس از عبور از فیلتر شنی ، گرفته شده و پس از انجام فرآیند زلال سازی ، از این سیستم خروج پیدا می کند. فیلتر شنی قادر به جذب ذرات معلق بزرگتر از 50 میکرون می باشد.

 شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()