دستگاه های تصفیه آب در دسته بندی دستگاه تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد. هر یک از این دستگاه های تصفیه آب دارای ویژگی هایی هستند که برای مصارف مختلف استفاده می شود. برای خرید دستگاه تصفیه آب باید نوع مورد نظر را به درستی انتخاب کنید.

دستگاه تصفیه آب صنعتی به منظور تصفیه و زلال سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. شرکت اطلس آب انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب خانگی را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی دستگاهی است مشابه دستگاه تصفیه آب خانگی که در ابعاد بزرگ تر برای مصرف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مکان هایی که نیاز به مقدار زیادی آب تصفیه شده است از دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود مانند کارخانجات، بیمارستان، رستوران و... عملکرد تمامی دستگاه های تصفیه اب مشابه یکدیگر بوده و در مقیاس های مختلف قرار دارند. در انتخاب دستگاه تصفیه آب صنعتی نکته ای که وجود دارد ، برآورد میزان آب تصفیه شده مورد نیاز در روز می باشد که باید به آن توجه شود.

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

فروش انواع بهترین دستگاه تصفیه آب صنعتی توسط شرکت اطلس آب انجام گرفته و این مرکز از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش دستگاه تصفیه آب در کشورمان است که دستگاه های استاندارد با عملکرد عالی را ارائه می نماید. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به سایت شرکت اطلس آب مراجعه فرمایید. این مجموعه در جهت خدمات رسانی بسیار عالی تمام تلاش خود را به عمل می آورد تا رضایت مشتریانش را به دست آورد.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()