مجموعۀ بنیس کمپانی در مقاله های مختلفی به معرفی فن و اهداف به کارگیری این قطعه اشاره نموده است. در راستای افزایش سطح آگاهی شما کاربران عزیز، در این پست فن تابلو برق را معرفی می کنیم و اینکه کاربرد چه نوع فنی می تواند بازدهی سیستم را دو چندان نماید.  فن تابلو برق  نیز همانند هر فن دیگری در راستای خنک سازی و تهویۀ هوای یک محوطۀ بسته مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی نصب این قطعۀ الکتریکی می تواند طول عمر محصولات الکتریکی را دو چندان نماید. فروش فن تابلو برق بر مبنای کاربردی که دارند مجهز به قاب و پروانه در ابعاد مختلف هستند. بنیس کمپانی جهت تأمین نیاز مشتریان در صنایع مختلف، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع فن تابلو برق شوند.

اهمیت کاربرد فن های تابلو برق

همانطور که می دانید داخل تابلوهای برق از قطعات الکتریکی استفاده می شود و از آنجایی که این نوع تجهیزات، جریان برق را از خود عبور می دهند. با گذشت زمان، این نوع قطعات جریان کشیده و گرمای زیادی در محیط ایجاد می شود. مهندسین جهت پیشگیری از این اتفاق، درون سیستم از فن های تابلو برق استفاده می کنند. بدون شک کاربرد فن تابلو برق درون ماشین آلات بر اساس ابعاد تابلو و میزان مصرف جریان الکتریسیته صورت می پذیرد. فروش فن را از طریق سایت با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

هم اکنون از طریق بنیس کمپانی به سهولت می توانید فن تابلو برق در سایزهای 12*12، 20*20، 8*8 و ... سانتی متر را تهیه نمائید. خرید و فروش فن تابلو برق بر پایۀ نوع کاربردی که دارند در دسته بندی فن تابلو برق AC و فن تابلو برق DC صورت می پذیرد. بدین وسیله صاحبان صنایع مختلف می توانند متناسب با سیستم هایی که تولید و عرضه می کنند، مناسب ترین سایز فن تابلو برق را تهیه نمایند. از دیگر موارد کاربرد فن تابلو برق می توان به کاربری آنها در کابین های آسانسور و تجهیزات الکترونیکی همچون کیس کامپیوتر اشاره نمود.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()