کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه های صنعتی پرکاربرد به شمار می رود که نقش بسزایی بر روی پروسۀ تولید برخی از محصولات دارد. در این پست قصد داریم شما را با جزئیات روند عملکرد این دستگاه آشنا سازیم. مبنای عملکرد دستگاه  کمپرسور اسکرو به صورت حرکت دوار و چرخشی است که به صورت معکوس توسط دو توربین مجزا درون یک مخطن انجام می گیرد. هدف از طراحی کمپرسور اسکرو، تولید هوای فشرده برای انجام یک سری فعالیت های مکانیکی می باشد. فروشگاه مکانیکا به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش دستگاه های کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر فعالیت می کند.

مزایای کمپرسور اسکرو

کاربرد گستردۀ کمپرسورهای اسکرو را می توان در چرخۀ تبرید سیستم های تهویه مطبوع ملاحظه نمود. در فرآیند تبرید یا همان خشک کنندۀ هوا از دستگاه های کمپرسور اسکرو، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور بهره گرفته می شود. کمپرسور اسکرو در این چرخه نقش بسزایی در فرآیند فشرده سازی و افزایش دما و فشار مبرد دارد. بدون شک از دیگر انواع کمپرسور می توان در این چرخه استفاده نمود ولی کمپرسور اسکرو به دلیل مزایای عمده ای که از آن برخوردار است بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروش کمپرسور اسکرو در مدل و برندهای مختلف در سطح بازار صورت می گیرد. بدین وسیله متناسب با پروژه های مختلف به سهولت می توانید این دستگاه را با ظرفیت مناسب تهیه نمائید. روتورها، شیر مکش، موتور و سکشن روغن از جمله اجزای اصلی کمپرسور اسکرو به شمار می روند که جهت انجام یک فعالیت فیزیکی خاص درون این دستگاه تعبیه شده اند. کمپرسور اسکرو بدون روغن و روغنی دو دستۀ اصلی از این دستگاه محسوب می شوند و مدیران صنایع متناسب با مصارف و دستگاه های صنعتی که قصد استفاده از کمپرسور اسکرو را دارند، مناسب ترین دستگاه را تهیه نمایند. جهت خرید کمپرسور پیستونی و سایر انواع با برندهای معتبر می توانید با کادر فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()