سختی گیر رزینی یا دستگاه رسوب گیر را با نام نرم کننده آب نیز می شناسند. این دستگاه به منظور حذف ناخالصی های آب به کار می رود. در دستگاه سختی گیر رزینی  آب سخت و دارای املاح وارد شده و این آب با عبور از میان لایه های دانه های رزین با فشار بالا، پاکسازی می شود.

استفاده از سختی گیر رزینی

کلسیم و منیزیم از ناخالصی های آب بوده و در صورتی که این املاح در آب زیاد باشند، برای بسیاری از مصارف خوراکی و صنعتی نمی توان از این آب استفاده کرد و نیاز است که سختی آب گرفته شود و به همین جهت از سختی گیر رزینی استفاده می شود.  یکی از مشکلاتی که سخت آب به وجود می آورد، تشکیل رسوب در تجهیزات و وسایل می باشد که منجر به خرابی دستگاه ها و تجهیزات خواهد شد. بنابراین در مصارف صنعتی در صورتی که از سختی گیر رزینی استفاده نشود ، لوله ها و دیگ بخار و... رسوب گرفته و موجب افت فشار در مسیر لوله خواهد شد و هم ضریب انتقال حرارت را کاهش می دهد. در صورتی که آب دارای سختی باشد در مصارف خوراکی موجب طعم خاصی در آب شده و می تواند به سلامتی آسیب وارد کند و به همین جهت برای برطرف کردن سختی آب از سختی گیر رزینی استفاده می کنند.

فروش اینترنتی سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی در انواع مختلفی مانند  سختی گیر رزینی FRP به تولید می رسد که نیاز است با توجه به مصارفی که دارید این دستگاه را خریداری نمایید. برای خرید اینترنتی سختی گیر رزینی به سایت اطلس آب مراجعه نموده و خرید خود را با اطمینان انجام دهید. شرکت اطلس اب یکی از مراکز معتبر در زمینه ی توزیع دستگاه های سختی گیر رزینی و انواع تجهیزات تصفیه آب می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل  فرمایید.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()